Gå til innhold

Landstreff 2018 Påmelding


Jarle F

Anbefalte innlegg

Et par bilder av ''styret'' rundt treffet .. Alt fra toalett henger, lys skilt ,stengt 100 meter , lage trail løyper med gravemaskin , steiner som henger i oppi buskene , klistre merker på plater... Har mange flere bilder som  sikkert kommer etter hvert.... 

340.jpg

544.JPG

499.jpg

570.JPG

588.JPG

941.JPG

456.JPG

827.JPG

661.JPG

668.JPG

684.JPG

707.JPG

647.JPG

885.JPG

820.JPG

845.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Nå skjedde det mye... Denne tar jeg på meg, skulle fått en mail om hvor mange og størrelser.... Den mailen har jeg mest sannsynlig ikke fått eller klart og slette. Sikkert det siste. Nå har jeg fått alt jeg trenger og de blir bestillt på mandag 05.11.2018 og sendt så snart de er ferdige... Beklager så mye og ja , tiden går jammen fort så håper det ikke blir ''julegave'' før dere har de....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ting tar tid etter mer enn 40 år og treff med LandRover.

Så all ære til de som arrangerer alt fra møter og kurs ,helge og landstreff og annet for klubbens medlemmer.

Så jeg smører meg lett med litt tålmodighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bare på plate...  Og det var noen som ikke fikk det heller på treffet..  det ble litt rot her siden det kom en del flere enn vi trodde..  

Og bestille i etterkant kan sikkert gjøres..  De tar bare imot minimum 25 stykker før de trykker og det er litt voldsomt om det bare gjelder noen som vil ettrbestille.. Blir det så stor interesse kan det sikkert være noe og få inn i klubbshop?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...