oggioffshore Report post Posted March 12, 2018 (edited) 4 dekk uten felg skulle gjerne vært over fjellet . Eventuelt fram til Hemsedal/ Voss Tidspunkt nå og etter påsken . Mobil 90934979 Edited March 12, 2018 by oggioffshore Quote Share this post Link to post Share on other sites
oggioffshore Report post Posted April 11, 2018 Fortsatt aktuelt . Quote Share this post Link to post Share on other sites
xlnt Report post Posted April 27, 2018 Jeg skal fra Skien til Bergen tirsdag 1.mai, har stor tom henger. Om det er interessant. Quote Share this post Link to post Share on other sites
oggioffshore Report post Posted May 22, 2018 På 4/27/2018 den 23.28, xlnt skrev: Jeg skal fra Skien til Bergen tirsdag 1.mai, har stor tom henger. Om det er interessant. Denne så eg først nå Quote Share this post Link to post Share on other sites
oggioffshore Report post Posted May 22, 2018 Forum treff også aktuelt om noen kan få det videre til Bergen . Send pm eller kontakt på 90934979 Quote Share this post Link to post Share on other sites
xlnt Report post Posted May 24, 2018 Jeg kjører mest sannsynlig fra Skien til Bergen 10juni også med henger. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gautes Report post Posted May 24, 2018 Skal på forumtreff hvis det hjelper. Bor i Spydeberg men kan nok ordne en mellomlagringsplass i Oslo. Quote Share this post Link to post Share on other sites