Gå til innhold

Lakkere plastpynt D3


Hallgeir

Anbefalte innlegg

Heps røvere.. 

 

Monterte drittfeller (stepsides) på min 07 D3 i dag. Satt å kikka på vidunderet litt etterpå og det slo meg at den gråsvarte plast-trimmen rundt omkring gjorde karjolen rimelig trist. Er sikker på at å få lakkert disse i bilens farge ville gjort "the shit"... Eller til og med en trim farge med litt kontrast (min er gråbrun metallic) ville vært søtt.. 

 

Noen her inne som har erfaring med sånt? Er det vanskelig å lakkere denne plasten? Og er det et helvette å demontere /montere dette? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min D3/2006 var lakkert "helt ned".  Mange av disse områdene er utsatt for steinsprang, og skal du lakkere, må du være obs på det!  Det ser jeg også på D4'en... vurderer å få lagt noe klar folie på skjermutbygerne og støtfangeren foran.  B)

Endret av isak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...