Gå til innhold

Frakt av panser fra Narvik - Trondheim (Valdres)


Anbefalte innlegg

Skal denne fraktforespørselen skje i ei helvetes fart, eller kan du vente til litt lengere utpå ?

Kjører oppover/ nedover med ujamne mellomrom, og et panser er `no problem` å plukke opp i Narvik.:) Men kan ta litt tid:D

Kjøre også E16 med ujamne mellomrom ,og et `dropp`i Valdres e inga umulighet.

 

Mvh.

Rune Steinsønn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pickup, drit lei snø har æ vært i fleire år:lol: , men denne vinteren har vært lang , kald og snørik, no good:(

Tidspunktet for tur nordover bestemmes av en nødvendig hofteoperasjon på min 80år gml. mor, og dertil opptrening ,og hvor i landet det kan bli.

Men tur blir det , veit bare ikkje når:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei Rune. Kan jeg slenge meg på? Jeg har 4 dekk liggende ved Rognan like sør for Fauske. Ca 1 km fra E6. Kan sikkert bringes til E6 ved et avtalt tidspunkt.  Disse skulle jeg hatt sørover til Steinkjer. Betaler selvfølgelig for frakten 

Inge 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei IAS  . Slenge deg på kan du , men som sagt avgang/retur er fortsatt `i det blå` .

                 Men gir deg et pip her , når/hvor 

                 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei, Kurt

Det er ingen fremgang å spore ,hun er innregistrert til operasjon ,men ingen dato er gitt.

Kan nok hende at alternative trsp.metoder bør vurderes.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...