Gå til innhold

Drømmer om HCPU


telindnor

Anbefalte innlegg

Jeg har for mange biler som ikke er i tilstrekkelig nok bruk. En HCPU tenker jeg kunne være et substitutt for en eller flere av dem. Hvor lett eller vanskelig er det å få tak på en slik. Tenker på en eldre 200-300tdi versjon. Trenger ikke noe moderne fjas. Til det har vi jo en eiegod 110" fra 2003 :)

Noen som har det samme forholdet til sin HCPU som kunne tenke seg å oppleve en annen "Solihuller"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt eldre HCPU er drømmen ja. Drømmer om 130 og mye annet også, men en skikkelig bruks PU kunne jeg tenke meg. En serie PU ville også dekket behovet i stor grad, men sliter på lengre avstander/strekk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Kristian Kvart skrev:

Enda en bil ja, du er sprek du :)

 

Nei. Som bytte for flere av dem jeg har... Det blir for mye :(

 

13 minutter siden, kes skrev:

@telindnor jeg har en hcpu på lagring i Porsgrunn som lengter etter å strekke litt på fjærene, du kan gjerne låne den for å se om hcpu kan innfri drømmen. Er dog slik hyper-fjase-moderne Td5 :) 

 

Porsgrunn er fint. Det er der jeg bor. Flere detaljer hadde vært interessant :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...