Gå til innhold

TD5 dieseltrykksregulator - Samkjøp?


Anbefalte innlegg

Noen som er interessert i ett samkjøp?

Min har begynt å lekke, og etter litt surfing for å finne passende deler fant jeg disse!

 

Pris pr. stk ved kjøp av 10 er kr 160 nok ink. mva. Forsendelsesmessig går den vel innenlands som brev? Mao ikke kostbart.

 

Tenker jeg bestiller i morgen om interessen er der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å ødelegge for mye, men det er mulig å bestille enkeltvis her: https://www.ebay.co.uk/itm/112055383193.

Da kommer det på 170 kr inkl frakt.

Ved å kjøpe 10 stykk så kommer mva i tillegg, gjerne med noen kroner i gebyr også. Da tror jeg du havner fort på 2000 for 10 stk. Klarer du å unngå mva og gebyr, så er det litt å spare,

 

Jeg har bestilt en enkelt en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Atle Arntsen skrev:

Hmm

er dette mye jobb å bytte?

er det samme del på P10 og p15 motorene?

Ja, litt knotete å bytte. Trangt å komme til.

Nei, to forskjellige versjoner.

 

JE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, kes skrev:

Ja, jeg kan sikkert bli med på det, ligner på det fra X8R (eller hva de nå heter). 

 

Er noe tilsvarende, men se linken til @finnarne nedenfor her. Bedre løsning, da slipper man å laste/pakke om og sende ut.

 

2 timer siden, sveinikr@hotmail.com skrev:

(Skal ikke blande meg for mye inn - men jeg foretrekker originalvarer på driftskritiske komponenter - vet ikke om dette er en sånn)

 

Bland ivei! Har ikke hørt at dette er driftskritisk i så måte. Har kun hørt at de begynner å lekke, ikke at man får stans på grunn av de. Fant noen som var merket bosch til 3 x prisen. Disse er kanskje originale?

 

1 time siden, finnarne skrev:

Ikke for å ødelegge for mye, men det er mulig å bestille enkeltvis her: https://www.ebay.co.uk/itm/112055383193.

Da kommer det på 170 kr inkl frakt.

Ved å kjøpe 10 stykk så kommer mva i tillegg, gjerne med noen kroner i gebyr også. Da tror jeg du havner fort på 2000 for 10 stk. Klarer du å unngå mva og gebyr, så er det litt å spare,

 

Jeg har bestilt en enkelt en.

 

Mva var inkludert i prisen jeg oppga, men tenkte ikke på fortollingsgebyr. Takk for link, det er jo like greit å bestille hver for oss da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilt en til hylla jeg også nå. Mens vi snakker om føre-var-diesellekkasje-ting å ha på hylla, er det noen som har en link til de Viton o-ringene noen snakker om, til dieselkjøleren, også? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, kes skrev:

Bestilt en til hylla jeg også nå. Mens vi snakker om føre-var-diesellekkasje-ting å ha på hylla, er det noen som har en link til de Viton o-ringene noen snakker om, til dieselkjøleren, også? 

 

Søkte litt rundt og fant ut at de skal hete BS225, og det fantes det mange av rundt om kring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Vi byttet en av disse regulatorene. Pakningene som fulgte med i settet var ikke av de beste, så det kan være en ide å bestille det separat. Det lakk fra pakningen når vi byttet. det var helt klart forskjell på den pakningen vi fikk i neste forsendelse. Endte allikevel med å bestille en komplett regulator, og byttet den. Av og til er vi lei av å skru.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...