Gå til innhold
LRforum
  • Bli medlem

Recommended Posts

Har en 04 mod L322 som "lugger" på brems når jeg begynner å kjøre. Når jeg kjører rett frem går det fint. Når jeg passerer ca 40 kmt så kommer det opp varsellys og air suspension inactive og HDC inacive kommer opp i display. Kan dette være en slepering som er defekt? Ser man sleperingen om man kommer under bilen eller ligger den skjult? Er det mye arbeid å bytte?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her må jeg bare anbefale at du tar en diagnose asap. Det kan være masse forskjellig. ABS-sensor, vinkelsensor og diverse annet kan gi air susp. failure. Det samme kan en gåen luftkompressor. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lad batteriet også. Dårlig batteri kan gi rare utslag uten at jeg har opplevd dine bortsett fra hdc inactive.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk tatt en diagnose i dag og det ser ut som "steering angle sensor" er gåen. Dvs. ned med hele rattakselen. Phuuu

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klarer du ikke å bytte den med bare rattet av?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg byttet hele rattstammen for en stund siden, så det ble noen stygge ord i løpet av den seansen og nå må jeg gjøre det samme en gang til. Frister ikke :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.island-4x4.co.uk/steering-angle-sensor-range-rover-l322-genuine-diesel-petrol-sro105071-p-26965.html

Vet ikke om riktig så du må sjekke dette selv. Alternatvt sjekk Rimmer Bros eller Famous Four. God erfaring med allle disse leverandørene. Ca en uke fra bestilling til hjem på døra her i Oslo med standard DHL frakt.

Martin

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå