Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har kun sett på den mens den sto inne på sandnes Bilverksted til salgs, det er minst 18 måneder siden.

Så da må man spørre seg hvorfor er den så tungsolgt? Pris eller tilstand?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Takk for svar. Jeg kjenner til at den har stått lenge. Alle servicer er,tatt av merkeversted eller annet autorisert verksted, og dokumentert. Det er imidlertid litt ting som må tas tak i. Sommerdekk er slitte, foringer bør skiftes etc. Merker noe forsiktig risting i rattet når en passerer 100km/t men det kan godt være de slitte dekkene. Er litt skraper på enkelte deksler på konsollen mellom setene men det må en nesten regne med etter 12 år. Det er også enkelt å gjøre noe med.

 

Prisen er nok for høy. Bensinforbruket ligger sikkert rundt 2 liter på milen, og skremmer nok bort en del kunder. Selv synes jeg tanken om en SuperCharged er fristende, men er usikker på om dette er bilen. Hvor bør evt prisen ligge tror dere?  

Endret av Solland
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig angående det meste du sier. Når jeg tenker pris så ligger vell TdV8 rundt 350k for en i tilsvarende alder.

At første eier måtte ut med en god bunk av sedler til staten øker ikke brukt verdi, det er da min mening.

Så hvis alt blir fikset før de leverer og du synes bilen er verdt å bruke penger på, så er det bare å får de til å

komme så langt ned at du bare må 'scratch that itch' og ikke føler deg lurt pengemessig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...