Gå til innhold

Wiki avdelingen


Anbefalte innlegg

Hei, siden jeg er relativt ny på forumet her lurer jeg på hvordan jeg får tilgang til Wikiene? 

De som er skrevet som en tråd er jo Ok. Men får ikke tilgang til det som ligger som en PDF f.eks. 

Forsøkt å sende en melding fra feilmeldinga til OP/Admin men er usikker på om den fører noe sted. 

 

Noen tips? 

 

Mvh Jørgen. 

Endret av jorgenht
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6.3.2018 at 1:55 AM, krokansjefen said:

Skal vel ikke være noe ekstra tilgang der. Kan det være at den filbanen du prøver å klikke på ikke er gyldig lenger?

 

F eks bakluke PDF på D3 skrevet av @LANDreas

 

Link

Får denne meldingen: 

6C46F5F1-7A94-4E5B-BE84-E4BA72FB5F45.png

Noen andre som har et forslag? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar jeg ikke helt feil må du være medlem av LRF Society brukergruppen for å kunne laste ned.  Det er sannsynligvis en litt utilsiktet konsekvens av at en må være Society medlem for å kunne poste.  Jeg husker ikke helt for det er lenge siden jeg satte disse rettighetene nå.  Det er kun moderator eller admin som kan endre medlemsgruppen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...