Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da er tiden inne for å legge Sandy ut for salg!

Sandy, 1979 Lightweight, 24 V, 2,5 NA, overhalte bremser, bedre bremsekraftforsterker, overhalte aksler og differ med innmat fra RR, ny baktravers, tilhemgerfeste med 12V kontakt. Cubbyboks med diverse strømuttak. 235.85. R16 dekk. Bilen er kun vært brukt på sommerstid i min eie. Lagret inn vinterstid.

Se forøvrig tråden om Sandy her inne. Og så fikk Sandy parabol fjærer. Fotodokumentasjon finnes for det meste av arbeider som er gjort. Sandy har vært i Nederland og holder faktisk fin marsjfart på motorveiene, men det er egentlig en kosebil for småveier. Ring gjerne for en prat på tel: 91320517. Sandy har ikke kommet hjem fra vinterferie enda, men ved seriøs interesse får vi nok alltids  gravet henne fram!

Bilen selges for Kr- 60.000 

123.JPG

DSC00578.JPG

DSC00703.JPG

IMG_1100.JPG

Endret av Joost Bloemendaal
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke noe spørsmål om du selger deler av bilen.

 

Jeg lurte bare på hvor man får tak i slik takgrind.

 

Og ettersom din bil har uorginal bakluke lurte jeg på om du har de originale lukene liggende. Og om du evt selger de orginale lukene?

 

Ut fra svaret ditt skjønner jeg at du ikke vet hvor takgrind kan kjøpes og du vet ikke at bilen har uorginal bakluke.

 

Ønsker alle en fin dag

hilsen

Henry Arnfinn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Bilen min har tidligere tjenestegjort i det danske forsvaret. Er utstyrt med stigebrett og sidehengslet dør som jeg har sett mange av de danske lightweightene har. Hva som er orginalt og hva som ikke er det vet jeg ikke. Samtidig er takgrindet utstyr som kommer fra det danske forsvaret og orginaliteten vil jeg heller ikke uttale meg om. Men som svar til deg: bakluke er det jeg har, mer orginale har jeg ikke. Takgrindet kom som nevnt fra det danske forsvaret og om det kan kjøpet vet jeg ikke!

Ut over det var dette ment å være en salgsannonse! Fortsetter vel mest sannsynlig på Finn.no eller andre fora!

Joost

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...