Gå til innhold

Airtop taktelt selges


larslab

Anbefalte innlegg

Da har jeg hatt et airtop taktelt liggende hjemme i nesten ett år og innser at anskafelse av drømmebilen (defender) som den skulle stå på må utsettes enda mer.  

 Taktekker er av typer airtop og fargen er hvit. Årgang er noe ukjent og ble kjøpt i Sverige i fjor for 14 000. (Om det var god deal eller katta i sekken er uvist) 

 

Teltet er brukt og har ett hull i det ene hjørnet bak som jeg bare har teipet. Planen var vel og file ned og fikse ordentlig med glassfiber og ny lakk, men har aldri fått tid eller ork til å gidde når jeg uansett ikke har en bil å sette den på :P madrassen som lå inni ble gitt bort til en kamerat med likt taktelt så er nå ingen madrass eller lignende inni teltet. Stige fra airtop følger med :) det følger også med 2 sånne tverrbjelker (lasteholdere) som passer defender. 

 

Bilde vil komme. Teltet har forøvrig blitt oppbevart innendørs i mitt eie. 

 

Tenker å starte med en pris på 8 000 og selges til høystbydene. Prisen tas ut ifra hva jeg har kjøpt det for og hva jeg tror sånn helt ut i luften skal vere en god deal for kjøper!  

 

Teltet må hentes i Oslo :) om det ikke kan hentes asap så kan det vere lagret hos meg en liten periode. 

 

Gi bud :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Heisann, nå kan jeg ikke gjøre annet en å beklage! har ikke hatt tid til å dra hjemom (studerer i en annen by) for å ta bilder. Men feilene fra min side stopper ikke der :( Jeg har til og med glemt og sjekke LRforum som er det eneste forumet i Norge som er vert og følge med på <3

 

Skal hjem i påsken og da lover jeg at jeg får lagt til noen bilder! kan ikke si stort mer en beklager for min trege respons.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Her kommer bildene :)

 

Som dere ser så trenger det litt tlc. Har desverre fått to bulker nedover etter at vi har latt ting ligge oppå teltet en stund. men de kan kanskje bli presset ut igjen? 

 

Gi bud så finner vi ut av en god deal da det tar alt for mye plass i boden vår. 

20180402_100146.jpg

20180402_100434.jpg

20180402_100437.jpg

20180402_100335.jpg

20180402_100515.jpg

20180402_100342.jpg

20180402_100523.jpg

20180402_100416.jpg

20180402_100324.jpg

20180402_100443.jpg

20180402_100411.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått bud på 5 000. Men lar runden gå litt til.

 

Skal innrømme at jeg hadde håpet på litt mer med tanke på hvor mye jeg gå for teltet, Men har hatt en mistanke om at jeg da betalte litt mye! (Lærdom lært) 

 

Minner om at teltet må bli hentet i oslo! 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...