Gå til innhold

Bytte av girkasse


hundsnes

Anbefalte innlegg

Har en 1995 model Range Rover P38 2.5 TD men manuell girkasse som er defekt.  Har også en 1997 model P38 2.5 TD med automat kasse I, denne bilen er ikke så bra som den med manuel girkasse I, så det jeg lurer på er om noen vet om det er en enkel sak å putte automat kassen I den bilen som har manuel nå? ligger det elektriske anlegget klart for dette byttet? Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat gjort motsatt i D2, fra auto til manuell. Regner med du mangler kabelmatte til automat i den manuell bilen, men den har du jo. Samme med hjerne til automatkasse. Jeg måtte også bytte hjerne til motor. Og svinghjul og litt sånt. Tok meg ca 2 uker med kvelds og helgejobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎28‎.‎02‎.‎2018 den 8.40, finnarne skrev:

Har akkurat gjort motsatt i D2, fra auto til manuell. Regner med du mangler kabelmatte til automat i den manuell bilen, men den har du jo. Samme med hjerne til automatkasse. Jeg måtte også bytte hjerne til motor. Og svinghjul og litt sånt. Tok meg ca 2 uker med kvelds og helgejobb.

Høres ut som en god del arbeid her ja. huff huff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...