Gå til innhold

Feilkoder TD5


Angie

Anbefalte innlegg

Lampe for ABS lyser. Har ikke ABS-funksjon, men har Traction Control.  Ingen feilmeldinger registreres, men føler venstre foran registrerer hastighet til 3 km/t uavhengig av bilens fart - også når bilen står stille!!  Har føleren tatt kvelden, eller er det noe annet den forsøker å fortelle meg?

 

Per Kr Goksøyr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da! Den lyser kontinuerlig og hjulene låser seg, hvis jeg trår hardt på bremsepedalen.

 

kan legge til at jeg har hatt feil på ABS/TC systemet i vinter med bekreftet mistanke om slitt lager.  Da lampene tent etter noen hundre meters kjøring. Det dreier seg om venstre side foran. Nå er lageret fikset, men bilen er fortsatt ikke i orden. 

 

Per Kr Goksøyr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags feilkodeleser har du brukt?

Har verkstedet satt på plass sensoren riktig?

Dunk/press den ned til den stopper.

Vold ødelegger den fort.

Når du kjører vil den bli presset ut til riktig av stand fra tannkransen på CV-leddet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...