Gå til innhold

En Auda TT... tysk avsporing.


Kurt Gustafsson

Anbefalte innlegg

Grei bil, men du bør ikke være høy når du skal ha en slik en, og baksete er kun for unger. Motoren er bra, men er alltids noe det har vært, slik som ladetrykksventil, luftmassemåler, oljekasje rundt toppdeksel, ulyd i fra registerkjede mellom kammene. Var også en feil med at de yttre foringene til armene i bakstilling satt seg fast, og når armene ble litt rustne, knakk de. Ikke sett det på TT, men på andre biler med samme bakstilling. Sikkert andre ting som jeg ikke kommer på nå også. Det er også lurt å få lest av feillageret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 21.2.2018 den 20.46, Kurt Gustafsson skrev:

En bekjent spør meg om jeg kjenner til denne biltypen..... Nja svarer jeg, men jeg vet om en gjeng som helt sikkert har vært borti sorten..:rolleyes:

 

Ulemper og fordeler, styrker og svakheter mottas med takk!!!

 

Bygget på Golf/Audi A3 plattform (PQ34) og bør vel derfor være en kurant bil - dog med de begrensninger karosseritypen gir.  B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørt mye 3.2 literen! 2008 modell. Utrolig gøyal bil! Bilen var i familiens eie i seks år, aldri noe problemer. Kun oppfølging av servicer. Eller faktisk, den skjermen begynte å slite litt etter en uforsiktig vask. Heldigvis ble det rettet opp av vaskemannskapet men skjermen var dyr!

 

Baksetene er der, men ville aldri kjørt lenge med noen over 150 cm bak i der. Men om de legges ned kan man frakte mye.

 

Vi var ekstremt fornøyd, men fattern syns den ble for stiv og ukomfortabel så da ble den solgt videre

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
13 minutter siden, Kurt Gustafsson skrev:

Guttungen kjøpte seg faktisk en Passat fra en tysk Kübelwagenprodusent....

 

Nå får du snart høre det. Alltid ganske søtt å høre LandRoverentusiaster snakke nedlatende om kvaliteten, feil og mangler  på ANDRE bilmerker..  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...