Gå til innhold

Forumtreff 2018, Persgården 15-17 Juni


Steinar

Anbefalte innlegg

Hvis grunneier og værgudene er i godlune skal vi vel få til en liten luftig tur på gjengrodd , øh , vei.

Evt.kan man ta seg en tur på skogsbilveiene også.

Husk småpæng til bomveier og andre ,øh,veier.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, gautes skrev:

Hvis grunneier og værgudene er i godlune skal vi vel få til en liten luftig tur på gjengrodd , øh , vei.

Evt.kan man ta seg en tur på skogsbilveiene også.

Husk småpæng til bomveier og andre ,øh,veier.

 

 

 

øhh, det er notert :rolleyes: :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannsynligheten for at jeg kommer har steget betraktelig de siste ukene.

Ombygging/ påbygging av hus er unnagjort (Nesten ferdig), guttungene slår plenen (ivrig motivert av bensinpenger til bilen(e):)), Fruen har andre planer den helga,.........

Så det er meget sannsynlig at det dukker opp en nesten 2 meter lang BææRgæænsææR. :lol::D

 

Øhh, jeg tar kjøreturen ned til Kongsberg og opp igjen på lørdagen for å hente en av klubb tilhengerne, som skal avleveres i Lærdal på vei hjem igjen.

Sover da i bil/telt/lavvo ettersom det ikke er lov med 2 tilhengere bak en bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
20 minutter siden, Steinar skrev:

HYTTE LEDIG (per 8/6)

 

Har fått beskjed i fra Solveig om at det er en ledig hytte til neste helgs forumtreff.

 

Reserveres hos Solveig, førstemann til mølla...

 

Takk for tipset, da tror jeg jammen meg at jeg skal komme. Ikke sikkert jeg kan komme før veldig sent fredag kveld eller lørdag formiddag, men nå fikk jeg reservert hytten, så det legger litt press på å få dra :-D 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg storveies til treff. Avreise fredrikstad etter å ha plukket opp guttungen på skolen. Pit stopp på hamburgersjappe på veien før ankomst rundt kl 1800 ca. Rigging av camp. En velfortjent kald øl forventes åpnet kl 1830. Senking av skuldre og campingstol inntas for hyggelig sosialt samvær. 

 

Leif Ove

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, leiohel skrev:

Gleder meg storveies til treff. Avreise fredrikstad etter å ha plukket opp guttungen på skolen. Pit stopp på hamburgersjappe på veien før ankomst rundt kl 1800 ca. Rigging av camp. En velfortjent kald øl forventes åpnet kl 1830. Senking av skuldre og campingstol inntas for hyggelig sosialt samvær. 

 

Leif Ove

Mulighet for 4 hjul fra Fredrikstad og oppover?  Uten felg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med brannfaren der oppe ?

Noen som har sjekket ?

 

Tørken og kuslipp ødelegger for kjøreturen vår fra Kvammen stasjon.

 

 

Endret av gautes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, oggioffshore skrev:
På 13.6.2018 den 18.42, leiohel skrev:

Gleder meg storveies til treff. Avreise fredrikstad etter å ha plukket opp guttungen på skolen. Pit stopp på hamburgersjappe på veien før ankomst rundt kl 1800 ca. Rigging av camp. En velfortjent kald øl forventes åpnet kl 1830. Senking av skuldre og campingstol inntas for hyggelig sosialt samvær. 

 

Leif Ove

Mulighet for 4 hjul fra Fredrikstad og oppover?  Uten felg 

Det gjør det. Du har pm

 

leif ove

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært kjørt andre turer også.

Riktignok grusvei med bom osv.

Men det går an å sette seg ned med kart og rote fram en småveirute på egen hånd også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.5.2018 den 23.46, Kristian Kvart skrev:

Blir tur på Kasper og meg også ja, fikk til og med hytte. Hvilken bil som skal på tur er imidlertid fortsatt litt uvisst:)

Det må bli Roger, så vi kan få en æresrunde.

Det er 10års jubileum for han på Forumtreffet Iår ;) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, jermundpr skrev:

Så mørkt ut i går med turboras kl 22 på D2`n.. Men desperat som jeg ble fikk jeg huket tak i en turbo og byttet i kveld så nå er treffet reddet :D

Liker sånn, man skal ikke gi opp om det ser litt mørkt ut en stund. Bra jobba:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart klar. Håper å komme avgårde før 15.30. Har fire timers kjøring + luftepauser for hundene.

 

Noen som kan anbefale veivalg fra Valdres til Hallingdal. Bør jeg velge Golsfjellet eller er det brukbart å kjøre opp fra Bagn over Veståsvegen/Søråsvegen og ned til Herad (?) sør for Gol? Evt. andre veier?

 

Jeg tar med mine to avkom og begge hundene. Vi gleder oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vil kjøre i Lr kolonne fra eks Lier toppen eller noe sånt, hvis noen vet når de har sånn ca tenkt å passere der så kanskje jeg klarer å hive meg på.

Regner med det er litt trafikk der i ettermiddag.....

 

Mvh Brage 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drar oppover ca. 16:00 med en eller annen form for alternativ transport; tohjuling er plan B, men det ser ut til at værgudene pisser litt på oss i helgen. Regner derfor med at det blir plan C; menneskebil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...