Gå til innhold

Forumtreff 2018, Persgården 15-17 Juni


Steinar

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...

Men så er det også de 10 beste da... :rolleyes:    Det blir nok flere. Jeg kommer, og har sikkert med meg noen andre i familien, og et par hunder.

 

Jeg har en følelse av at det har blitt værre for folk å planlegge lengere enn til førstkommende helg. Så vi får bare minne folk på dette når det nærmer seg...

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trekk pusten , Landreas . Som Stig sier har folk dårligere planleggingsevner enn før.

Og når hyttebestilling blir åpnet tar det jo vanligvis helt av.

Tror ikke mange blir hindret av at Glaskogen ligger tett på Forumtreffet i år.

Det er jo litt forskjell i klientellet om vi kan si det sånn.

 

Gautesomgårforposeogsekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.4.2018 den 15.22, Stig skrev:

Jeg har en følelse av at det har blitt værre for folk å planlegge lengere enn til førstkommende helg.

Helt korrekt.

Flertallet jobber mer enn før, i mer forutsigbare jobber enn før. Vaktlister endres, innleid personal kommer å går, belastningen på de ansatte er mer varierende, krevende og uforutsigbar.

Det kreves stadig mer dugnadsbasert drift av funksjoner i skole, barnehage, idrettslag og foreninger.  Gjerne på kortere, mer utforutsigbare og negativt planleggbare forutsetninger.

 

I sum betyr dette at de fleste er mer prisgitt å se om det fins tid igjen til ønsket fritidsaktivitet. På toppen av det hele er vel folk blitt mer pysete også, og lar værforholdene være med å bestemme hva man skal gjøre. Jeg skal snakke mest for meg selv, men å sitte under en pressenning å drikke karsk, i 3grader og styrtregn var mye mer morro når jeg var 18 enn nå når jeg er i ferd med å bikke 45....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...