Gå til innhold

Mini hjullaster ønskes... tror jeg :-)


Håvard Guttormsen

Anbefalte innlegg

Nå er jeg lei av og skyve på snø rundt omkring uten og få den opp og bort.

Kunne tenkte meg noe som kunne jafse tak i den og løfte en bort, jeg må ikke ta 2 tonn snø i slengen men selv litt og litt er helt topp.

I tillegg driver jeg stadig med ting på gården her som kunne trengt og løftes.

Nå til sommeren må jeg også flytte på enorme mengder jord og det kommer til og ta sin tid det og.

For jord jobben hadde jeg i utgangspunktet tenkt og leie meg en liten sak for gjøre jobben men har tenkt at om det ikke blir for sinnsvakt dyrt kan jeg jo kjøpe meg en en siden jeg liker sånne ting godt :-)

I værste fall kanskje jeg kan leie den ut litt også om jeg skulle trenge pengene eller noen har behov for og leie en.

 

Er det noen som vet om noen tilsalgs ? Hva må man ut med for en som er grei nok for hjemmebruk ?

Tips og råd mottas gjerne. Hva veier de? om de kan henges etter en L322?

 

Håvard

Endret av Håvard Guttormsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en MF 135 og begynner å få for korte armer på lesseapparatet så ønsket ditt skjønner jeg.

Men nå har jeg bodd her i 10++ år og ikke hatt problemer før i år så større og bedre snømaskineri står ikke først i køen , ennå.

MFen ordner endel løft og slep når det trengs men mangler litt tyngde om jeg kan si det slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...