Gå til innhold

1956 S1 88.


valvolainen

Anbefalte innlegg

Tror jeg er nødt til å selge mitt prosjekt. 
Står i garasje rett over grensen hos søta bror.
Fullstendig nedplukket, "rustfri" nesten komplett. 

- Rammen er rustfri og nymalt.
- Bakaksel er strippet ned, malt og satt sammen igjen med nye lagre og tetninger. 
- Fremaksel er underveis med samme behandling.
- Nymalte forstilling/styringsdeler med nye styrekuler.
- Nye parabole fjærer fremme og bak.

- Splitter nytt komplett tekstilomspunnet ledningsnett. (beregnet for blinklys, vekselstrømsdynamo, negativ jord.)

- Masse nye deler ellers også.
- Hel torpedovegg, litt sveiselarver og overflaterust, men ingenting graverende. Nye føtter.
- Motor er nedplukket, blokka honet, lagre byttet. Har ikke kommet så mye lenger enn dette, montering gjenstår.
- Motor / Gir / bakaksel er fra ~1966 S2a
- Har S2/S3 pedaler, fotbrønnen har vært byttet med pedaluttak i topp, så det er ingen pedalmekanisme i gulvet lenger. Rester fra dette medfølger, men jeg ikke hvor komplett det er.
- Registrert og forsikret. 


Mangler:

- Seter med fester. (Setekassen i alu er på plass)
- Må lage/skaffe en dørstokk, den andre er rusten men hel, kan brukes til mal. 
- Vippeluka som skal stå i hardtop mangler (Eller er det tøystykke som skal være her?) Luka i bakkassa er på plass. 

 

Litt bilder og slikt her:

http://www.lrforum.com/forum/index.php?showtopic=67775&hl=vesla

 

 

Jeg er klein på hva dette bør koste, grunnen til salg er at vi skal selge hytta med tilhørende garasje, denne kan evt også kjøpes.

Jeg ser nok for meg en pris rundt 10.000 for bilen, 500.000 så får dere med hus/garasje.

I forbindelse med salg kan jeg vurdere innbytte på noe billig som har skilt, lasterom, hengerfeste, eu. Kan også gå for et lite mellomlegg 


Ring eller send med en pm,

99 55 04 18

Endret av valvolainen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...