Gå til innhold

D2 skjønner ikke noe


Klodrik78

Anbefalte innlegg

Var da ute og kjørte på søndag. Kommer til plantasjen på vinterbro og inn på plassen skulle jeg bare skli bittelitt sidelengs. Det gikk forsovidt bra. Men plutselig bremset bilen automatisk ned farten. 

Jeg satt bilen i fri tok ut clutchen og den fortsatte. Jeg bremset ikke. Det rare er at om jeg hadde bremset ville det bare sklidd men bilen bremset ned som at HDC var inslått men bilen stod i høygir og jaeg har ikke trykket på knappen. 

Det stramma skikkelig i beltet og den bremsa seg selv helt ned til stillestående uten hjelp av meg. 

Den bilen har aldri stoppa så fort på glatt føre noen gang. (Kanskje positivt)

 

men skal legge til at jeg har besøk av mine three amigos HDC TC ABS. Men skulle dette ha invirkning? Litt småskummelt.

 

Kanskje jeg har fått antiskrens. Det er jo nesten litt tøft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de lyste før jeg bremset. Ble skikkelig overrasket første gang det skjedde. Testet det med vilje etterpå. Skal du teste, så pass på at ingen ligger bak da:lol:. Årsak til amigosene var brudd i shuttle valve krets. La opp ledninger rett inn i bunnplaten til bryterne på abs modulator. Mange år siden, har ikke hadd besøk av amigosene etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...