Gå til innhold

Anbefalt Garasjejekk


finnarne

Anbefalte innlegg

Min gamle jekk fra Biltema, type oransje, har etter 9 år tatt kvelden. Egentlig hadde jeg lyst på en Bacho jekk, men gnien som jeg er, synes jeg prisen er litt stiv. Kikket lenge etter fornuftige jekke, men fant at de fleste kostet ca 13-1500 kr. Jeg vil ha god nok løftehøyde og stor nok løftesadel.

 

Men måtte jo lete litt, og jeg fant en som var fornuftig priset hos Torshov Bil (snart T.Hansen).

17333209.png

Litt kortere enn den gamle fra Biltema, men løfter like høyt. Og litt lettere. Prisen var det heller ikke noe å si på, Kr 799. Bestilt og betalt på nett, hentet i butikken av en som skulle forbi allikevel.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en mulighet det og. Men det er ikke alle her som er medlem i NLRK.

Men når jeg har bedt om rabatt, har jeg stort sett fått høre at det ikke gjelder tilbudsvarer, så det ender opp med at jeg ikke gidder.

Men i teorien, burde jeg kunne spart 80 kroner til.

 

Som "fordelskunde" ville jeg også få masse spam fra dem. Det ønsker jeg ikke.

Endret av finnarne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min orange fra Biltema ble kjøpt i 2009, og har nok blitt brukt mer hver uke enn andre (normale?) bruker de i løpet av ett år. Holder den nye også 9 år, så er jeg fornøyd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...