Gå til innhold

Fortsatt problemer med xyz bryter


Joham

Anbefalte innlegg

Fikk en mekaniker til å plukke ut xyz bryteren der han rengjorde og smurte opp etter tips her inne på forumet. 

 

Men problemet er fortsatt det samme blinker feilmelding i dashbordet og den nekter og gire når jeg kommer opp i 60 kmh. Når jeg flytter girspaken tar den på en måte et lite byks. Noen som har flere gode råd? Burde jeg bare skaffe en ny xyz bryter til å begynne med ?. Kan nevnes at polene til batteriet sittet løst og har ikke skikkelig kontakt. Vet ikke om det er relevant ?20180204_212744.mp4

Endret av Joham
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være kabelen som gnisser mot ringen på toppen av kassa. Knagger hull i isoleringen så en kabel får jord. Jeg måtte fikse min D2 nå nylig

 

20171218_171408.jpg

 

Ringen er øverst på midten av bildet. 

Ta av midtkonsol. Ta av poppet plate. Løsne ringen, varmeisoleringen og sjekk kablene. Såret i isoleringen kan være bitte lite.

 

20171218_180933.jpg

 

jobben tar ca tre timer. 

Du trenger drill med bor til å fjerne poppnagler og pop tang til å montere alt sammen igjen. Ellers bare vanlig skru jobb.

 

Mvh

leif ove

 

 

Endret av leiohel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...