Atle3 Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 Ser man kan få originalt og modifisert sett til disse. Hva skal man velge og trenges det noe spesialverktøy? Bilen er 94 Range Rover. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jonnyisaksen Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 D kan eg ikke tru man må ha .skal å skifte på min 97defender i vinter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pickup Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 Anbefaler momentnøkkel uten "klikk" Fjæravlesning er fordelaktig til å sette sammen. Andre spesielle verktøy er låsetapper, dvs bor i 8 eller 9mm - jeg husker ikke helt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jonnyisaksen Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 Ka du skal bruke d borre til e d ik bare å stille d på merkene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lafterolf Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 9,5mm bor. Den brukes for å låse dieselpumpa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lafterolf Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 Kjøper du av Erik Winther Sørensen får du rett deler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jonnyisaksen Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 Hvorfor låses disel pumpa???er d ikke merker slik som på 2,5nad?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gautes Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 (endret) Pumpa vrir seg lett. Må ikke låses men det hjelper på jobben. Noen ganger må drevet vris i forhold til pumpa. Endret 4. februar 2018 av gautes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lafterolf Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 Tannhjulet løsnes etter at pumpas aksling låses. Enkelt og bra system. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jonnyisaksen Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 Skjønte ik helt er d noen som har bilde av d Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lafterolf Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 Du ringer når du starter med jobben. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jonnyisaksen Skrevet 5. februar 2018 Del Skrevet 5. februar 2018 Jepp d gjør eg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lafterolf Skrevet 5. februar 2018 Del Skrevet 5. februar 2018 200tdi: https://youtu.be/yeAc3kdGz88 300tdi: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frode Haaland Skrevet 5. februar 2018 Del Skrevet 5. februar 2018 Verktøy finnes å få lånt, men det har vært bortlånt nå i halvanna år til SmedenDAY. Skal vanligvis befinne seg i Moss/sentrale østland. Det løser alle problemer med å holde osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Camorten Skrevet 5. februar 2018 Del Skrevet 5. februar 2018 (endret) Du trenger: Momentnøkkel av typen uten klikk. Vanlig momentnøkkel til skruene. Timingkit (jeg har i Løten) 36mm smal nøkkel til å fjerne viften. Noe til å åpne jesusbolten med. Den sitter som F... Ny reim, strammer og nye pakninger Papplate til å holde styr på hvilke skruer som skal hvor. Div vanlig verktøy. Endret 5. februar 2018 av Camorten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
telindnor Skrevet 5. februar 2018 Del Skrevet 5. februar 2018 Jeg skal i gang med skifte av reim på 200tdi og spør i den sammenheng, hvorfor er momentnøkkel uten klikk anbefalt ift den med? Spurt på en annen måte, kan jeg greie meg med en med klikk? Har bare det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lafterolf Skrevet 5. februar 2018 Del Skrevet 5. februar 2018 Momentnøkkelen brukes for å stramme reimstrammeren og den vil stå i spenn når du trekker til. Klikker momentnøkkelen mister du spennet. Du skjønner når du begynner. Men det går når nøden er stor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atle3 Skrevet 6. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2018 Takk for gode tips☺ Ser for meg bolten på veiva blir tung og få opp. Går den av med muttertrekker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lafterolf Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Den løsner lett med ordentlig muttertrekker. Du kan også legge latmannsarma mot ramma og ta et kjapt knepp på starteren. Isåfall kan det være lurt å nappe ut den hvite ledningen inn på dieselpumpa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.