Gå til innhold

Betaling


Anbefalte innlegg

Kom idag 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Betalingsfristen for fornyelse av medlemsskapet for 2018 utløp i dag 14. februar. Fremdeles er det ca 400 som ikke har fornyet sitt medlemskap. Du kan også logge deg inn på nlrk.no med ditt mobilnummer og finne giroen der. Husker du ikke passordet trykker du "glemt passord" og du vil få passordet på sms. Ved manglende fornyelse vil du ikke motta 4WD nr 1/2018. Husk også at kontingent betales til det kontonr som står på giro og ikke til NLRK sin bankkonto.

 

Vi håper å se deg fortsatt som medlem i NLRK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betalt for 10 dager siden. Men jeg syntes egentlig prisen er litt høy. 

Kan ta et eksempel, i Gammel traktorens venner, får jeg 6 blader i året, dog, tynnere enn 4wd, men jeg får 6 gode blader. Vi får gratis middag på Magnor, på veterandagene der en kveld (ikke noe 3 retter, men det er sosialt og fint). Treff er gratis /meget billig. Årsmøtet er billig og bra, godt organisert. Jeg som er under 22 betaler halv pris altså 165,-

 

Dette regnes ikke som en kritikk til NLRK, men 600,- i medlemsavgift, + ganske dyre treff. Blir litt penger i tillegg til en prosjektbil. 

Rabatt til ungdom burde kanskje vurderes? Vet ikke hvordan utgiftpostene er i klubben. 

 

Grunnen til at jeg ikke meldte meg inn i NLRK når jeg begynte med LR var 600 i medlemskap. Men nå er jeg medlem, fornøyd med det, veldig godt blad, gode treff, mye muligheter. Men litt dyrt. 

 

Men hatten av for de som styrer klubben :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...