tigergutt Skrevet 2. februar 2018 Del Skrevet 2. februar 2018 Har en god trimmet Def 110 TD5 som har ruslet og gått langt (293.000). Den har fått seg trimmet hjerne (fra TD5 INSIDE), større VTN-turbo, større intercooler, stengt EGR, grenrør +++ Problemet er at den oppfører seg som en svært motorsvak sugediesel på lavt turtall, og den ryker ganske mørkt av den. Så fort turbotrykket passerer 0,5-0,6 blir det skikkelig liv i leiren og den går som et lyn.... (og klokkerent). Dyser er sjekket og i orden MAP/MAF er bytter med ny, original Diesel- og luftfilter er byttet Er dert noen i vårt kongerike som kan bidra med noe vettugt i denne sammen heng? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lafterolf Skrevet 2. februar 2018 Del Skrevet 2. februar 2018 Hvor lenge har den vært sånn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigergutt Skrevet 3. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2018 4 mnd... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lafterolf Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 Sot på turbo? Vnt-turboer liker ikke sot særlig godt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigergutt Skrevet 4. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2018 Tipper det, altså. Kirurgi bestilt. Takk for tips. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigergutt Skrevet 8. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2018 Er detr noen som har renset VNT-turbo her? Den lokale fastnøkkelsvingeren er ikke så lysten på å prøve... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.