Gå til innhold

Noen som kjenner til denne?


freelange

Anbefalte innlegg

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=111450647

 

Noen som kjenner til denne? Driver og sikler i bøtter og spann her, men vet ingenting om V8 motoren. Ser den har nokså ny kompressor, så det er jo bra. Annet jeg bør passe på? Hvor ille er egentlig luftfjæringsproblemene? Har ikke luft på min D3. Vurderer sterkt å bytte ut min kjære D3 med noe sånt. Liter per mil betyr lite når mil per uke er nokså beskjedent.

 

mvh Christopher.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil! 

 

Dra og prøv da vel. 

 

Sjekk hvor lenge den har stått og sjekk servicehistorikken. Bilene er vel relativt snille og greie om de er brukt og vedlikeholdt jevnlig. Motoren skal være bra, men det er garantert et par tips om sjekke denne motoren på landyzone tror jeg. 

 

Marius

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forhandleren er vel kjent for å være litt rask i svingene, om dette er gamle Auto-Sande eller Pedersen i Sande som han også er kjent som. 

 

Oppkjøper som selger i høyt tempo, så denne bilen kommer antagelig fra en forhandler. Sånn sett kan du nok spore en del historikk, men ikke forvent særlig mye mtp garanti og reklamasjon. Der er han kjent for å være tungrodd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig fornøyd med min RRS SC. En av de beste motorene i RR etter min mening. Har ikke hatt noe tull med luftfjæringen på min.
Sjekk ACE-systemet for lekkasjer. Om du kjøper er det også verdt å sjekke om den ekstra vannpumpen er koblet riktig, mange av disse ble nemlig levert med feil kobling på pluss og minus som gir dårligere kjøling. (mulig medvirkende årsak til kompressorhavari??).

Er forøvrig ikke samme selger som det vises til over med mindre han har byttet navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, MariusMorch skrev:

Forhandleren er vel kjent for å være litt rask i svingene, om dette er gamle Auto-Sande eller Pedersen i Sande som han også er kjent som. 

 

Oppkjøper som selger i høyt tempo, så denne bilen kommer antagelig fra en forhandler. Sånn sett kan du nok spore en del historikk, men ikke forvent særlig mye mtp garanti og reklamasjon. Der er han kjent for å være tungrodd. 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=112286413

Har han flere firmaer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, freelange skrev:

Takk for tips! Har sååå lyst på V8'er så jeg kan kjøre rundt Rådhuset i Oslo og terge MDG.. :-p

 

Da må du skynde deg, for nå skal de sette opp bom! 

 

Det sagt så er det helt riktig vinter å eie V8 diesel med piggdekk i Oslo på iallefall. Kan bare anbefales. Selv om du lander på bensinvarianten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.2.2018 den 10.18, freelange skrev:

Takk for tips! Har sååå lyst på V8'er så jeg kan kjøre rundt Rådhuset i Oslo og terge MDG.. :-p

 

Det var en kar her nordaførr som starta flyselskap bare for å irritere sin gamle arbeidsgiver.  Det ble dyrt.  Du vil jo slippe noe billigere unna, men begrunnelsen blir jo omtrent like patetisk... sorry to say!  B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.2.2018 den 10.18, freelange skrev:

Takk for tips! Har sååå lyst på V8'er så jeg kan kjøre rundt Rådhuset i Oslo og terge MDG.. :-p

Skjønner den. MDG lever i sin egen boble uten noen form for virkelighetsoppfatning. GI DEM INN :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎30‎.‎01‎.‎2018 den 13.53, MariusMorch skrev:

Forhandleren er vel kjent for å være litt rask i svingene, om dette er gamle Auto-Sande eller Pedersen i Sande som han også er kjent som. 

 

Oppkjøper som selger i høyt tempo, så denne bilen kommer antagelig fra en forhandler. Sånn sett kan du nok spore en del historikk, men ikke forvent særlig mye mtp garanti og reklamasjon. Der er han kjent for å være tungrodd. 

Skjønner godt hvem du tenker på og det er ikke samme Pedersen :)

Denne Pedersen har jobbet hos Bakken Bil i Drammen tidligere og jeg har handlet bil hos han tidligere uten problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎06‎.‎02‎.‎2018 den 17.48, isak skrev:

 

Det var en kar her nordaførr som starta flyselskap bare for å irritere sin gamle arbeidsgiver.  Det ble dyrt.  Du vil jo slippe noe billigere unna, men begrunnelsen blir jo omtrent like patetisk... sorry to say!  B)

 

Only joking, mate ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...