Gå til innhold

Kjøpe bilkabel


JokerS30

Anbefalte innlegg

Hvor kjøper jeg bilkabel altså som ser mest mulig ut som orinal bilkabel.

Type grå med grønn stripe, grå med rød stripe osv osv. Har aldri sett noe websjappe som har noe sånt, og kunne egentlig tenke meg å gjøre litt kabelarbeid litt skikkelig, ikke halvveis med kabler fra Biltema som blir skikkelig skrikende HER HAR EN AMATØR MEKKA ! til alle som passerer.....

 

Forslag ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis folk vurderer arbeidet ditt ut fra fargen på kabelen bør du bytte venner.:P

Hvis du på den annen side vil kamuflere amatørjobben er det lurest med farger som matcher orginalene.;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.autoelectricsupplies.co.uk/product/66/category/11

 

Hvilken kombinasjon vil du ha av farger?

 

Her kan du velge det du måtte ønske. Har brukt AES på connectorer ++ i flere år nå (biltema sine har jeg gitt opp for lengst). Generelt sett veldig fornøyd med service etc, også en gang når jeg fikk levert en vareinje feil (riktig del tilsendt omgående, ikke noe tull)

 

-Camarogeddon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...