Gå til innhold

Disco 3 2005 mod.


guskur

Anbefalte innlegg

På ‎09‎.‎02‎.‎2018 den 19.18, jschille skrev:

Du har kanskje ein sprekk i denne - grei å bytte, eg trur våre held lengre enn dei i sørlegare strøk. 

Takk for tips....!!!!!  Absolutt beste forslag hittil.  Må sjekkes.  KAster bort store mengder vann til ingen nytte sånn som det er nå..:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Så vel behovet for ny del til kjølevannet som går over motoren..  Det er en nødrep som lekker, og jeg har gjort en ny nødrep i dag. Dvs flytta og stramma slangeklemma.

 

Varmkjørt nå og så ut til å holde tett...

 

Er vel denne biten som bør byttes??

29750511_10160115808135004_2010457961_n.jpg

Endret av Kurt Gustafsson
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

D3: Sett den på ramma bak framhjulet eller foran bakhjulet ( trikset er å ikkje forveksle ramme med lufttank eller kompressor... ), evt kan du sette jekken under bærearmen til hjulet du skal bytte. Sette du bilen i høg posisjon på luftfjørene så går det fortere å løfte opp.  Går så fint atte :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Ønsker meg AT dekk på D3n...og har starta litt research

 

Jeg vil ikke ha de på 19" felger.  Jakter på felg men hvilken dimensjon dekk anbefaler folket???  Ser det fins både 17 og 18" som kan benyttes..

 

..og hvilke dekktyper er å anbefale.  Blir vel mest landevei, men en og annen kjerrevei skal nok også besøkes.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

framme eller bak er det litt ukurant størrelse på 12 kant  kalipperboltane - les at dei ikkje følger med i dei vanlege BT setta, eg kjøpte ein på Tools eller noko. Ikkje veldig hjelpsom kanskje, men greitt å sjekke før du har du tid til å gjere jobben. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Selve skrujobben var jo det som kalles "dritenkel".......men absolutt påkrevet på høyre bakhjul..

 

Har hørt noe om ei lita fjær man bør ta vare på....den fant jeg aldri..  Ikke på nettet heller..:o

 

Spørsmålet er derfor.  Er det noen som har delenummer på den??

sliten bremsekloss.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...