Gå til innhold

Disco 3 2005 mod.


guskur

Anbefalte innlegg

Oppdager jo allerede nå litt småfiks..  Nøkkelen har dårlig batteri så nødløsningen måtte til pers i dag..

 

Bakluka er heller ikke samarbeidsvillig. Noe skyldes nok en litt syk microbryter i håndtaket, men når den åpnes med nøkkelknapp nr 3 slipper den ikke taket.  Spretter litt opp men lar seg ikke åpne.. Har fått tips om plast i låsemekanismen som kan skape vansker..

 

Takknemlig for alle tips!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Modig å kjøpe en såvidt langkjørt D3. Misunnelig for det er sinnsykt flotte biler. Kona maser på at vi skal skaffe oss en vi også, jeg er en pyse av de sjeldne, og stritter i mot. 
Fin farge på den også, ikke sånn lys-sølv som det er så mange av.  Skikkelig fin !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, JokerS30 skrev:

Modig å kjøpe en såvidt langkjørt D3. Misunnelig for det er sinnsykt flotte biler. Kona maser på at vi skal skaffe oss en vi også, jeg er en pyse av de sjeldne, og stritter i mot. 
Fin farge på den også, ikke sånn lys-sølv som det er så mange av.  Skikkelig fin !

Må ta litt sjanser her i livet.B)..  Nå skal det sies at siste eier er bilmekaniker og har etter det jeg vet stelt veldig godt med bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Erik Iversen skrev:

Luka må hjelpes litt når du åpner den fra inne i bilen eller med nøkkelen. Men bør ikke gi alt for mye problemer :)

Prøver å hjelpe den det jeg tør å ta i..  Sliter mest med svak strøm på nøkkelen.. Blir fort utladet :-(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dukker stadig opp saker og ting som må utbedres..  Siste på lista er ei stor dampsky som står utav venstre forskjerm og fronten når jeg starter.  Dampen lukter umiskjennelig varm kjølevæske.  Finnes det kjente problem som jeg kan begynne å eliminere eller gjelder kun "søk og du vil finne" prinsippet??? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...