Gå til innhold

2003 Discovery 2A selges


PaalSL

Anbefalte innlegg

Tid og helse strekker ikke til, så da legges denne ut for salg. 

 

Bilen ble tatt inn fra Tyskland for meg i 2006 ved ca 40'km. Bakseter satt inn for to-tre år siden. Registrert for fem. 3500kg hengervekt. Original sperre på senter. 

 

Km stand 183150. 

 

Ikke EU godkjent. Det jeg vet må gjøres; bytte servopumpe og kaliperne bak, og en god service. Bør ha en runde sauefett under. Bilen har stått i garasjen siden i sommer, kun startet og lufta seg på gårdsplassen innimellom. 

 

Deler byttet i nyere tid;

ny FPR, slange til servo (det var ikke den som lakk likevel), rør mellom tank og dieselfilter, tålig nye bremseskiver, byttet bremserør bak, nye tåkelys i fanger. 

 

8 originale felger, 4 med General Grabber AT, 4 Goodyear UG pigg. Alle ok. 

 

Hawkeye, verkstedbok og div deler kan følge med. Jeg har helt sikkert glemt både positivt og negativt. 

 

Bilen står i Froland, Aust Agder. 

 

Ser for meg 25.000kr 

 

Jeg treffes på 91613180 for mer info. 

 

DSC_0000_BURST20180118132306668.JPG

DSC_0091.JPG

DSC_0085.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ramma trenger behandling med Fluidfilm eller lignende. Underside protection bar eller hva den heter bør byttes, men den er jo skrudd. Overflaterust ellers,  men jeg har ikke funnet hull eller andre skader. Garanterer ikke null hull, det kan være noe jeg ikke har sett. 

Endret av PaalSL
Trykkfeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bud på 21.000 på sms notert. 

 

Bilen er kjørbar, bare fylle på servoolje og kjøre. Jeg må levere skiltene før prøveskilt kan hentes ut. Avventer til jeg sier solgt, da alternativet for meg er å bestille nødvendige deler og få verksted til å fikse bilen til EU ok stand. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...