Gå til innhold

R.R Classic


Velocette

Anbefalte innlegg

Det går jo an å kontakte eier. Han vet sikkert en del skulle jeg tro. Bor i Hokksund.

Så vidt jeg vet har han også en RR Heinel ambulanse med TD40-motor fra Volvo og campinginnredning.  Og noen andre biler på eiendommen...

Jeg brukte å skru på mine egne biler på et verkstedlokale rett over gaten fra der han bor, da jeg bodde i området.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte bilen i Haugesund 1981. Med 27000 km på telleren. Monterte overdrive på den. Satte i et Recarosete. Festet rullebeltet til stolpen.

Gikk på 1.27 på langkjøring. En fantastisk bil. Knallgod å kjøre. Skulle aldri solgt den da. 

 Solgte den i -86. Til Bergen.

Ser at den var sist registrert 1998.

Endret av Velocette
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Stig skrev:

Det går jo an å kontakte eier. Han vet sikkert en del skulle jeg tro. Bor i Hokksund.

Så vidt jeg vet har han også en RR Heinel ambulanse med TD40-motor fra Volvo og campinginnredning.  Og noen andre biler på eiendommen...

Jeg brukte å skru på mine egne biler på et verkstedlokale rett over gaten fra der han bor, da jeg bodde i området.

 

Husker du å ha sett bilen ? Sikkert lakket om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...