Gå til innhold

Bygge/endre dashkonsoll, trenger tips og råd


Espen N

Anbefalte innlegg

Trenger innspill til dashkonsoll eller tilsvarende løsninger. 

På Doffen, min 300/110/1997 Defender uten dashkonsoll har jeg sterkt begrenset plass til brytere etc.

 

Jeg har en kort og langsiktig plan som krever en hel del brytere. Arbeidslys, 12v-kontakt, ekstra varme, listen er lang. Tanken er å få lagt en langsiktig løsning som gir plass til alt over tid på en ryddig måte. 

 

Hva har dere gjort? Hva funker? Hva funker ikke? Hvor er bryterne? Hvor er sikringene? Har noen prøvd ettermontert dashkonsoll, og/eller de der "podsene" til mudstuff?

 

Post gjerne bilder om dere har. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pod fra Mudstuff er ganske enkelt genial. Matcher resten av dæsh, superenkel montering, og enkel å dra ledninger til. Nb! Kjøper du, borr ett ekstra hull i monteringsplata for skruen i senter av dashbord-paddingen. Det gjorde ikke jeg, og måtte rive alt i filler igjen når jeg skulle inni dash'en. Finnes også girspakomramminger med plass til brytere, og takkonsoller er også å få kjøpt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...