Gå til innhold

Treff på Crossbanen i Lampeland 27.01.


safaripaul

Anbefalte innlegg

Avdeling Nummedal inviterer til årets første treff på Crossbanen i Lampeland lørdag 27.01. fra kl 10:00. Det blir kjøring i snøfylte løyper i kjørefeltet så lenge vi orker og klubben tenner grillen etterhvert som sulten melder seg. Vi møtes på Cirkel k i Lampeland kl 10:00 og kjører sammen opp, ellers er det bare å komme utover dagen for de som finner veien selv. 

 

Håper mange har mulighet til å komme. Gratis for medlemmer.

 

mvh Avd Nummedal 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen  litt få som har meldt interesse :(. Dette er Kjettingtreffet som er annonsert på NLRK sin side. Hyggelig om jeg ikke blir helt ensom og alene . 

 

https://magis.to/av/eSp-TwNaFAV9LCMGDmEwCXh3?l=vsm&o=i&c=c

 

 

Endret av safaripaul
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, rangeroverp38 skrev:

Jeg har veldig lyst til å ta turen, men ikke har jeg kjettinger, og ikke dekk som er brukenes heller.

 

Det er ikke alltid kjettinger er løsningen, men det er jo greit å ha dekk da.

 

 

Jeg har jammen lyst på en tur jeg også, holder en knapp på at jeg/vi tar turen;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ca halvmeteren m snø der nå. 

Vi får tråkket/måket/frest litt i cross-løypa i morgen, sånn at det er mulig å ha det artig også for de snilt skodde bilene. Så har kjettingfolket resten av området å boltre seg på :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for en hyggelig dag i Crossbanen på Lampeland, i følge Cirkel K var det -14 grader da vi kom, det ble påskestemning med sol utover dagen. Takk til Ivar som hadde frest løpe til oss.0F54F24D-C171-4BCC-9142-04DFE9B960E7.jpeg

Endret av safaripaul
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...