Gå til innhold

90´ Disco1 Zanzibar


telindnor

Anbefalte innlegg

Har bestilt meg noen bøker av James Taylor på tidlig Disco. Kanskje står det noe der. Aner ikke, Disco har vel egentlig vært den jeg har "bladd forbi" i alle år. Nå må jeg lete frem alle blader og bøker og gjøre nettopp det motsatte.... :huh:

 

Sjekket kald-start villigheten i dag. Starter umiddelbart i - 10, fornøyd med det. Skal den bli høvelig bruksbil må den starte under alle forhold! 

 

DSC_0524-01.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artiklene i 4wd er saumfart ja. Eirik og Robert har virkelig gjort en god jobb der! -_-

 

I dag fikk jeg sveiste ferdig de prefabrikkerte kanalene. Steike og fint det er å sveise på helt og nytt gods, med bra apparat, og med gass. 

Det er ikke mange cm jeg har sveiste før, og aldri på helt nytt gods. Ble helt OK synes jeg. 

 

DSC_0532.JPG

 

DSC_0534.JPG

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, telindnor skrev:

Artiklene i 4wd er saumfart ja. Eirik og Robert har virkelig gjort en god jobb der! -_-

 

I dag fikk jeg sveiste ferdig de prefabrikkerte kanalene. Steike og fint det er å sveise på helt og nytt gods, med bra apparat, og med gass. 

Det er ikke mange cm jeg har sveiste før, og aldri på helt nytt gods. Ble helt OK synes jeg. 

 

DSC_0532.JPG

 

 

 

Trykket feil men. Skrytt skal du få likevel. 

Jeg må si du jobber målrettet og er en god motivator uten at du er klar over det for andre med rullende prosjekter. 

 

Liker det jeg ser lærer mye av å lese tråden din.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Adventure skrev:

 

Trykket feil men. Skrytt skal du få likevel. 

Jeg må si du jobber målrettet og er en god motivator uten at du er klar over det for andre med rullende prosjekter. 

 

Liker det jeg ser lærer mye av å lese tråden din.

 

 

Takk,

fint at vi alle kan være med å bidra til andres nytte og glede. Det er VBF det! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, finnarne skrev:

De ble bra de sveisene. Kanskje du skulle godt over resten som er sveiset også. 

 

Jo takk.

Utgangspuntet var jo så vanvittig bra, det var brukt flusstråd antagelig og den er ikke like blank og fin! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser denne ganske interessante artikkelen i LRMonthly Mars 2004. Min bil er produsert may/juni 1990 har meg blitt fortalt, basert på chassis nummeret. Vil det som står å lese bety at denne er en pre-produksjons bil tro? Sikkert ikke, men artig er det lell :)

 

 

DSC_0536-01.jpeg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Går det ikke for det samme da , county?

 

I mine første år saltet man ikke.

Man hadde heller ikke allverdens dekkutrustning.

Likevel holdt fattern seg på veien.

 

Og Terje.

Her nytter det ikke med halvveis jobb og uorginale deler.

Har man klenodie,så har man klenodie.:o

Endret av gautes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, gautes skrev:

I mine første år saltet man ikke.

Man hadde heller ikke allverdens dekkutrustning.

Likevel holdt fattern seg på veien.

 

 

I 1950 hadde Norge ca 65000 personbiler, det gikk 36,1 personer pr bil

I 1985 hadde Norge ca 1,23 millpersonbiler, og det gikk 2,1 personer pr bil

i 2010 hadde Norge ca 2,3 milloner personbiler, og det gikk ca 1,6 personer pr bil .

 

Hadde man gått tilbake til 1950-antallet i biler ( altså redusert antall biler med ca 97% ) hadde det sikkert gått fint å kjøre uten vinterdekk og salting i dag også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...