Gå til innhold

Defender TD5 startproblemer


yngveh

Anbefalte innlegg

  • Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

1 time siden, gautes skrev:

Godt det ble litt synlig fremgang.

Husk å klappe på panser og dash med jevne mellomrom og avgi noen koselyder.

 

 

Han fekk silikon på listene og vifteovn heile natta som premie. Murra fint når eg starta opp i dag tidlig. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos og defa hjalp lite. Etter jobb var det samme sure suppa igjen.

 

Har bestilt nanocom, og går i mellomtida vidare med å finne ut korleis eg kan koble ifrå startsperra og forhåpentligvis få jord rett frå tenning til relé. Har nokon gjort denne operasjonen på ein 2002-2006 TD5 defender så ta gjerne kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, yngveh skrev:

Er det mulig å sette ein TD5 ECU i non-robust mode (siste/programmerbare versjon) med nanocom, sånn at den ikkje venter på kode frå alarm før start?

 

Du kan disable alarm og startsperra med Nanocom og da oppnår du vel dette ville jeg tro... I alle fall har jeg gjort det for å redusere risikoen for startproblemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ventar på ny Nanocom frå kypros (dah!) og imens så snuser eg litt rundt på andre potensielle syndebukkar. Dei tar livet med ro og har brukt 2 dagar på å få den avgårde i posten.

 

- Har no rensa ECU kontaktane skikkelig (fekk lurt ut litt olje ut av rød plugg med elektrorens + trykkluft på boks). Spent på resultatet.

- Har ikkje tilgang på strøm der bilen står så kabelmatta får drypptørke over natta.

- Skal sjekke om eg har ekstra "harness" til injektorer, trudde eg la inn ny når eg monterte motoren i sommar men kanskje eg hugsar feil.

- Skrudde ut ECU for litt innekos og skal pusse over kontaktane i morgon. Nokre av pinnane på rød plugg er nesten heilt svarte av slagg (frå gammal olje antar eg). Såg ikkje dette før eg fekk boksen ut av bilen. Tips til smart verktøy for pussing? Raus dose med elektrorens tok det ikkje, og er litt redd for å gå laus på det med sterkare kjemi. Eller?

 

Har ellers eindel oljesvetting langs høgre side på motoren (innsugssida) og lurer på om kanskje det kan ha noko med saken å gjera. Er for kaldt til motorvask akkurat no. Ting som, såvidt eg forstår ligg ein plass i nærheten av oljesølet som kan vera relevante:

 

Veivsensor (har nokon nøyaktig forklaring på kor eg finn denne på td5/2004 def?)

Dersom veivsensor er kaputt, korleis slår det ut? Får eg gult lys i dash? Vil bilen kinne sjølv om denne er dårlig? No er bilen ganske konsekvent ok heilt til eg vrir om til start, då seier det null komma niks (ingen klikk, ingen kinning, ingenting). Tankpumpe og gløding + motorlys er ok på tenning pos.2.

 

Starter:

Denne har eg allerede gått over, og han kinner fint når eg tjuvkoblar. Reknar derfor denne som frisk.

 

Kabelmatte frå ECU til motor/div sensorar.

Har sett nokre eksempel på nett der kortslutting av matta blei konstatert på grunn av gnissing. Tips til klassiske sjekkpunkt?

 

Andre sensorar som kan slå ut tenning/ECU?

Det ser ut som eg har litt tid til å forske vidare mens eg ventar på pakke i posten. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veivsensor mener jeg sitter ca kl1400 på bellhousingen.

1400 sett fra girkassesiden.B)

Jeg byttet på en bil som ikke startet og feilen kom opp på Hawkeye`n.

Tror ikke det var lys i dashen og husker ikke om den startet og stoppet etter noen sekunder.

 

Dessverre ikke.Har ikke vært borti det selv.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, gautes skrev:

 

Jeg byttet på en bil som ikke startet og feilen kom opp på Hawkeye`n.

 

 

 

Ok. Klokka 10 sett frå motorenden altså. :)

 

Er det mulig å komme til denne uten masse demontering/mekk? Under/over?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett fra motorenden sier vi ikke,vi bare tenker det inni oss.:P

Kan ikke huske jeg pillet vekk noe mer for å komme til.

Dette er en god del år siden så du må bare kikke selv tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25/01/2018 den 21.47, yngveh skrev:

 

Ok. Klokka 10 sett frå motorenden altså. :)

 

Er det mulig å komme til denne uten masse demontering/mekk? Under/over?

Ja, jeg byttede min etter at jeg ødelagt den ved klutsj bytte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei alle,

no har eg komme eit par hakk lenger i prosessen. Bilen har kjørt fint no eit par veker med unntak av eit par gonger når den ikkje vil starte.

 

Eg har mekka ein startknapp som tjuvkoblar startreléet, sidan det virka som at koblinga frå tenning til alarmboks evnt frå alarmboks til startrelé var dårlig. Har ikkje hatt tid til å gå nærare inn i dette. Tjuvkobling har fungert helt fint i 14 dagar, heilt til idag.

 

Idag så stoppa bilen igjen etter 2-3 sekund når eg skulle kjøre frå barnehagen. Hadde liknande problem for eit par veker sidan men det løyste seg "spontant" uten forklaring.

 

Altså: Pumperelé slo ut og kutta diesel konsekvent etter kvar start. Hørte reléet slå ut og deretter dør motoren. Priming gjekk fint som det skal og pumpa i seg sjølv fungerer fint. Prøvde 7-8 start med diverse feilsøk innimellom, med samme resultat. Kinner fint, starter opp og kutter diesel straks etterpå. Testa å koble av i eit par min, rensa ECU kontakt for olje (litt men ikkje mykje), stramma opp jord til ECU, bytta om på relé, slo av/på alarm fleire gonger. Ingenting av dette funka. Så, i eit siste idiotforsøk dytta og dro eg litt i sikringsboksen under konsollen og vips - så starta den fint og gjekk fint heilt fram til jobben. Starta fint opp igjen etter parkering. WTF? Tar gjerne imot forslag.

 

Eg registrerte ellers at på veg til barnehagen så begynte startsperreblinken i dash å blinke, under kjøring. Ingen symptom ellers. Trykte vekk blinken med nøkkel (i fart).

 

Ellers:

Nanocom'en som kom (alvorlig seint) frå Kypros viste seg å vera defekt, så den er sendt i retur i påvente av ny. Anbefaler ikkje å handle direkte frå nanocom for dei som måtte vurdere det, det er tungrodd og vanvittig treig service i den enden. Dei sender ikkje ny i retur før den gamle er mottatt (14 dagar postgang, kosta ca 450kr å sende). Usikkert om eg får refundert porto.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...