Gå til innhold

Defender TD5 startproblemer


yngveh

Anbefalte innlegg

Merkelig startproblem/symptom idag. Har alltid starta som ei klokke, men idag var det null respons på tenninga. Etter to tre forsøk med nøkkelen så kjem den, men starteren harker noe voldsomt (virkar som den slår inn/ut gjentatte gonger). Når den først kom seg igang så går den som ei klokke igjen. Neste forsøk, samme symptom.

 

Har søkt litt på dette og fant eit par trådar med repkit til startmotor, men virka som desse var "enten eller", altså at startaren går fint når den først går. Har heller ingen glødeplugglampe ved tenning.

 

Kan dette vera rett og slett dårlig kontakt ein plass? Kor starter eg feilsøkinga? Vil gjerne ha bilen i drift igjen (i alle fall midlertidig) snarast.

 

Ingen olje i harness, fullada batteri, alt anna elektrisk virker fint. Har sjekka sikringar i sikringsboksen alt som virkar relevant der er ok.

 

110 TD5/2004.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Update:

Testa igjen. Samme symptom mht startaren og glødeplugglampe, men la også merke til at drivstoffpumpa ikkje gjekk og at det tikka litt i eit rele under passasjersetet.

 

Så, plutselig, kom både gløding og dieselpumpe tilbake men ingen endring på startaren.

 

Neste forsøk igjen, ingen glød/pumpe.

 

Webastoen starta konsekvent opp etter alle forsøka og måtte skruast på/av manuelt for å stoppe.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, lafterolf skrev:

Basert på hva du beskriver ville jeg kjøpt ny startmotor. Høres ut som at drevet ikke går langt nok inn på motorens startkrans.

Hm. Men dette er altså det første startproblemet eg har hatt med bilen, og det gjekk frå «perfekt» start i dag tidlig til dette merkelige spetakkelet etter jobb. Vil ikkje ein sånn feil bli verre og verre gradvis?  Svinghjul er nytt for 3mnd sidan og startaren har oppført seg eksemplarisk uten unntak. Rart at dette skulle dukke opp heilt plutselig viss det var ein mekanisk feil?

 

For meg så virkar det som at startaren får strøm av/på om igjen og om igjen. Viss det er tilfelle så vil han vel slå inn og ut igjen på svinghjulet som ein borhammer til alle tenna på både starter og svinghjul er traspa? Dette er ganske «hakkete» saker, ikkje ein jevn sluring/bomgir type lyd.

 

Ein ting til som taler for elektrisk problem er dette med pumpa og glødepluggar, det ville vel fungert fint sjølv om startaren ikkje slo langt nok inn?

Endret av yngveh
Siste avsnitt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan tenkes du har dårlig kontakt som igjen påvirker starteren til å slå inn gjentatte ganger, noe som også kan gi de feil du beskriver, som at pumpe ikke hørtes etc.

Uansett greit å gå over batterisko, gjordingspunkt og starterkontakter, både tykk og tynn ledning.

 

Sjekk også jording i bunn av setekassen under passasjersetet.

 

Jeg vil også bemerke at fjerndiagnose fra lenestolen i Trøndelag fort kan bli skivebom.^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjerndiagnose i lenestol er beste sort, det!:D

 

Webastoen henter strøm frå plusspolen på startaren. Noen her som veit om webasto vil starte når den mister/får strømmen tilbake? Den skrua var ute når motoren var ute, kanskje eg ikkje har stramma godt nok eller at det har svetta seg ned noko olje der?

 

Kjapp oversikt over kor eg finn viktige jordingspunkt på ein 2004/110?

 

Skal sjekke jord i brønn under setet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjent feil med vakkelkontakt utvendig på starter.

Klakk-klakk-klakk fra starter kan også skyldes intern feil på starter eller lite strøm på batteri.

 

Webasto trekker lite strøm .

Start trekker MYE strøm.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, gautes skrev:

 

Webasto trekker lite strøm .

Start trekker MYE strøm.

 

 

Sjekker vakkel i morgon.

 

Webasto starten var ein kuriositet, fordi den henter strøm på plusspolen på startaren. Tenkte derfor kanskje at det var ein indikator på at feilen låg der.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, gautes skrev:

God logikk , men dessverre feil fysikk. ;- P

 

Usikker på kva du meiner. Eg mistenkte altså at plusspolbolt på startaren kunne vera laus, ikkje at webastoen har skylda for startproblema, haha.

 

Startaren oppfører seg altså ikkje slik som den gjer på lågt/flatt batteri (klikk klikk klikk), men slår fullt inn (og ut igjen, om og om igjen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Update (i kronologisk rekkefølge):

 

Starter er frisk. Kabel inn på innslag er frisk. Testa med booster rett på starter med lask til  innslag, startar og går reint og fint. Kjørte 5km uproblematisk til jobben og løftebukk.

 

Bytta kabelsko på innslag for ordens skyld. Sjekka og bytta startrelé, tilsynelatande i ok form. Bilen vil fortsatt ikkje starte. No er det ingen blinking i dash eller kinning heller. Dieselpumpe og gløding ok.

 

Åpna dash for å komme til tenningslås, kabel frå tenning til relé virkar ok. Speedopanelet heng no og sleng.

 

Tok ut startrelé og laska frå tenning til starter. Starter opp og dør etter 2 sek (startsperre).

 

Prøvde med startrelé i sokkel + direkte jord frå chassis på sikringsboksen med lask inn bak relé. Bilen starter, men dør likevel etter 2 sek.

 

Så tok me vekk lasken og prøvde igjen (kun relé), bilen starter uten lask men dør fortsatt etter 2 sek.

 

Remonterte speedo/dash igjen og bilen starter opp og går fint uten juks og triks.

 

Har kikka på haynes diagram og tankegangen no er at jord inn på startsperre (grønn boks bak speedo?) kanskje er dårlig. Det vil forklare sporadisk oppførsel.

 

Er det nokon som veit kor startsperra henter jord/kva kabel som er jord her? Vanskelig å feilsøke noko uten feil, men antar at dette problemet dukkar opp igjen når det passar dårlig. Tips til vidare feilsøking mottas med stor glede.

 

Alarm/nøkkel ok.

 

 

Endret av yngveh
Staveleif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikkje nanocom for hånda.

 

Men dette virkar jo påfallande elektrisk, ikkje elektronisk, sidan heile forløpet starta med blinking og klikking og startar som hoppa inn og ut som om strømmen til innslaget var dårlig. Elektronikk har vel ein tendens til å vera litt meir «sta»?

 

ECU virkar fin visuelt, ingen olje osv. Har heller ikkje opplevd problem med denne, og tidl eigar melder det samme. Det er den «siste» modellen av ECU såvidt eg kan forstå. Har sjølvsagt sjekka alle sikringar i begge sikingsboksar med lampe og alle relevante relé virkar også som dei er ok.

 

Vil i alle fall sjekke alle potensielle jordpunkt til startsperreboks først, sidan det virkar som eit overkommelig prosjekt (?) så kan eventuell diagnose komme etterkvart.

 

Elektrisk-teorien blir også forsterka av at eg på eit tidligarr tidspunkt også mangla gløding og dieselpumpelyd. Om nokon kan sjå fellesnevnaren mellom desse så kom gjerne med din (evnt flyktige) teori.

 

Dersom nokon tilfeldigvis har ein nanocom med kodar for td5 til overs så er eg open for å kjøpe. Begynner å sjå no at dette LR-livet blir ein lang seig strøm av problemsøking. Og vill begeistring når det er i orden igjen. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du får tak i Nanocom så disable startsperra. Husker ikke i farta hvor men det skal være en jordingskabel man legger på med starteren slik at man unngår startproblemer i bushen.... søk litt på dette i f.eks defender2 forumet.

da har du i alle fall fått avklart om feilen ligger her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket du jordingspunkt i setekassen?

 

Dårlig jording der gir sånne feil.

 

Jeg tror at du kan glemme startsperren, for om den hadde blitt aktivert slår den seg ikke av. 

 

Hadde du tenningen på når du kortsluttet innslagsreleet?

Endret av lafterolf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal gå over alle jordingspunkt på søndag og pusse/stramme til. Alt virkar godt tilskrudd.

 

Tenning av > lask på relé > tenning på. Starta fint opp men stoppa etter 2-3 sek. Nøyaktig like lenge kvar gong den daua etter sånn start - både med lask/juks og siste gong uten mod. Det må vel vera startsperra eller noko anna elektronikk som kuttar diesel til motoren? Ein elektrisk feil ville ikkje gi så konsekvent timing?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tru på dårlig kontakt som du seier, men kanskje kan den dårlige kontakten ligge mellom alarmboks i dash og ECU (signalkabel)? Det virkar veldig påfallande at motoren «dør» av drifstoffmangel etter nøyaktig like lenge kvar gong. Er det mulig at immobilizer ikke slår inn men at ECU kuttar drivstoff fordi den ikkje får/mister signal frå alarmboks?

 

Eventuelt også at jord er dårlig inn eller  ut på alarmboks (jfr diagram så er det alarmboksen som leverer jord til startrelé, etter mottatt td5 mobilizer kode frå ecu).

 

Dette kan jo vera to feil parallelt - ein feil at startrelé ikkje får god nok jord frå alarmboks, den andre at kobling mellom ECU og alarmboks er dårlig?

 

Fant pinout for as10 på nanocom sidene, skal sjekke eit par av kablane som virkar relevante der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...