Gå til innhold

Skummel lyd


Knut Westvig

Anbefalte innlegg

Hei, kommer et nøkk i rattet og en «slags klonk» når jeg rygger og dreier på rattet slik at skuta svinger inn til venstre, ingen merkbar tilsv lyd/nøkk andre vei eller forover,.. verksted gjort obs og sa: kom tilb hvis det blir mer merkbart, nå er det mer merkbart og jeg tar bilen inn på verksted torsdag, bremser OK, styre- endeledd sjekka OK, fôringer har vel knapt m dette å gjøre, oljeskift diff på 120’... bilen har nådd 177’ km. Noen som har opplevd noe tilsvarende der ute?   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

jeg får noe som best kan beskrives som et lite knepp / dunk / knirk i det jeg legger om fra nokså mye høyrrsving på rattet til full lock venstre sving. dette har nå vært mer eller mindre uendret i 5 - 6k km for meg. merkes helst kun i situasjonen når jeg skal inn i garasjen. er såpass lite at fruen ikke har merket det / kommentert noe, men merker det selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...