Gå til innhold

Hvilke Filmer Finnes Det Land Rovere I


RogalandRover

Anbefalte innlegg

  • Svar 1k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

cool.gif Så David og Victoria Beckham sette seg inn og kjøre avgårde i en sølvfarget Range Rover av den nyere sorten, i et innslag fra Madrid på spansk fjernsyn. Men ingen av dem spiller i film så vidt jeg vet...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rolleyes.gif Husker da vi fikk vår første sort-hvitt TV da slikt utstyr var kommet til Tromsø.

biggrin.gif Etter en tid dukket det opp dørselgere som solgte en sett med tre plastfolier i forskjellig farge. Disse kunnes festes på skjermen slik at man på en måte fikk farge TV. En farge om gangen dog...

blush.gif Mutter'n shoppa ikke og det kan jeg huske at jeg var stolt over i mange år etterpå...

 

tongue.gif Jeg kjenner igjen situasjonen her men jeg kan ikke si at jeg husker programmet:

 

user posted image

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

I Bad Boys II var det med en 109 Softtop -som rå-rally-kjørte mot en Hummer H2...

 

Det er vel ingen overraskelse at Hummeren kom først frem -men LRen hang godt med

 

Jeg så denne på video i går kveld sammen med noen kamerater, og det er jo faktisk en godbil til der. Like før 109'ern kommer med i filmen kjører de rundt med en Forward Control Softtop! Kult!!

 

Jeg måtte naturligvis forklare mine venner at dette faktisk var en LR, selv om den ikke minnet mye om de "vanlige"!

 

Forøvrig er det vel kanskje litt i overkant å tro at den 109'ern ikke skulle bli frakjørt av en H2....... Men god biljakt var det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det absolutte mareritt (The sum of all fears) som blir vist på Canal Digital denne uke. En kort scene med en serie 2A.

 

Til de som har lest Tom Clancys bok med samme tittel : Vær forberedt på at man i filmen har tatt seg ganske store "kunsteriske friheter". Grunnideen er den samme, men ellers er der en del ganske store avvik blink.gif Selv synes jeg boken var bedre enn filmen, på tross av at der ikke var noen Land Rovere i boken (såvidt jeg kan huske).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Buddy er står det en Defender på kaia. siste sene før rulleteksten kommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden noen har åpnet døren for musikkvideor har vi Kurts egen "She's so High" som både har en takløs ex-Mil og en LR322 Range Rover. Ex-Mil'en til alt overmål fylt til randen av babes! Ikke visste jeg at jeg kjørte damemagnet!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silly questions generates silly answers. tongue.gif

Hva med LR lys blå ? Hva trekker den ? Ikke babes håper jeg ! blink.gif

Yesss... sidespor.

Endret av Heidi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...