Gå til innhold

Hvilke Filmer Finnes Det Land Rovere I


RogalandRover

Anbefalte innlegg

Jeg så på Discovery (TV kanalen altså) i går kveld, og der dukket det opp både Discovery (bilen), Defender og Serie III i programmet Thunder Race kl. 20.00.

 

Forøvrig et artig program der tre lag, hvert bestående av tre medlemmer, har 24 timer på seg til å bygge/modifisere en bil som (denne gang) skulle ta seg frem i en løype med asfaltbane, skogsvei, div. hindringer og et vannbasseng på 18 meters lengde og to meters dybde! Alle "bilene" gjennomførte, om enn ikke alle like elegant... rolleyes.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • 3 uker senere...

Jeg som må følge med på barne-tv har lagt merke til at dyrlege Due kjører rundt i en Freelander. I samme serie har de som driver gården der gjeitebukken Joar bor, en 88" S3.

I animasjonsverdenen er bilene hel ikke helt perfekte, men gjennkjennbare.

 

Odd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Kan jo skrive et par ekstra på...muligt de har været her engang, men orket ikke å lese alt igjennom blink.gif

 

Livvakterne: En Disco

Ronin: Flere Classic RR. (Tror det er den samme, som er brukt flere ganger)

Den nye The Bourne identety: tøff biljakt, hvor en crasher frontalt med en Classic RR (stakkars! sad.gif )

Endret av Andreas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

I Charlies Angels (den første) er jeg helt sikker på at jeg så hekken til en

US-spec 90 i rundt 0.8 sekunder. Det er en mørk scene, husvogna til

en av englene blir sønderskutt, og 90en (svart, eller ihvertfall mørk) er ikke

så skrekkelig synlig i nattemørket..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vi nevnt filmen "Dogs of War" med Chris Walken ?

 

For hvis ikke så ramser jeg den opp laugh.gif

 

 

 

mvh,

Yngve S

 

EDIT : Er det ikke en nyere norsk film som heter noe sånt som "Weekend" tro ? Handler om hva som skjer i.l.a ei helg for noen narkohungrige folk, og i de anmeldelser av filmen jeg har sett, så sitter det ei surmaga narkoførkje og gauler "HOLD KJEFT!" fra forsetet i en RR - eller var det en Disco ?

 

Så forresten fem Disco's på en utgravning av noe bein fra Krittiden i Australia, igår på National Geographic, de var sirlig parkert på siden av base camp for de forskjellige lagene som skulle ut og grave etter en dino kallt "Elliot".

Endret av Rudeboy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liam Neeson (Shindlers List) kjører 2004 mod Discovery i filmen "Love Actyally".

 

Knallbra komedie som finnes i Videobutikken ( Hugh Grant, Claudia Schiffer, Liam Neeson osv...) !!!

 

Denne filmen er rene Kinder-egget, Masse humor, fin dame og nyyydelig bil biggrin.gifbiggrin.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dropp bilen og kast deg i gjørma selv.... biggrin.gif

Samme F... det hvis det følger med sånn vask.....

 

Men når jeg har vært hos GP så pleier både bilen og jeg trenge vask.......... blink.gifph34r.giflaugh.giflaugh.giflaugh.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som husker "Gullguttene" ("The Persuaders") med Roger Moore og Tony Curtis? Jeg husker en fantastisk sekvens hvor de to gla'snobbene fliser avgårde i en hvit RRC i en heftig biljakt over stokk og stein. Jeg var ikke gamle tassen den gangen, men denne opplevelsen - og noen leke-RRer fra Dinky Toys - har gjort meg til fan på livstid. cool.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som husker "Gullguttene" ("The Persuaders") med Roger Moore og Tony Curtis? Jeg husker en fantastisk sekvens hvor de to gla'snobbene fliser avgårde i en hvit RRC i en heftig biljakt over stokk og stein. Jeg var ikke gamle tassen den gangen, men denne opplevelsen - og noen leke-RRer fra Dinky Toys - har gjort meg til fan på livstid. cool.gif

Jo'a - husker gutta godt smile.gif . Men ikke bilen... sad.gif Tror de derre "fartsdumpene"* gjorde mer inntrykk den gangen.

 

*Sportsbilene - men det skjønte dere vel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flere politi-LR (både Defender og RR Classic) på TV2 sist fredag kveld i kunstforfalskningsfilmen Incognito.

 

Absolutt verd å se

 

http://www.imdb.com/title/tt0119365/

 

Jeg tror ingen har nevnt hyppige LR besøk i de glimrende klassiske engelske politiseriene Morse og Frost.

 

I Morse kjører rettsmedisineren P38, ikke så rart hun trenger bra komfort i skogen med en slik jobb.

 

Morse selv kjører for øvrig min favoritt menneskebil, en klassisk Jaguar, nå fetter til Land Rover i Ford-stallen.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...