Jump to content
LRforum
RogalandRover

Hvilke Filmer Finnes Det Land Rovere I

Recommended Posts

På tv-en i går gikk filmen The escape plan, med Stallone og Arnold. Arnold blir hentet av en D2 på ei strand i Libya. Arnold virker som en stor kar, så når han fikk plass i baksetet, må vi vel kunne si at det er en romslig bil. Morsomt når de to står å prater sammen og Sylvester er like høy som Arnold. Gjett hvem som står på en kasse.

Loh

Den er såpass blank i lakken - får se mer av den utover i serien - at den iallfall har hatt skikkelig lakkbehandling. Så da er vel bokstavene fjernet i den forbindelse. Kan også hende at det er noe produktplasseringsmessige greier at man anonymiserer, kanskje?

(Håper ikke at jeg tråkker på noen såre tær her nå, men det er ment som godmodig erting)

"Midnattsol" fremstår for meg som en TOTALT tåpelig serie. Har sett hele serien nå. Misforstå meg rett, storyen er bra, og kunne til dels vært troverdig, hadde det ikke vært for P38'en. Ikke EN gang i løpet av serien oppstår det problemer med bilen. Om de hadde hatt en ærlig rikspolitiker med i serien, så hadde det vært mer sannsynlig. ;)

Huff. Håper ingen ble lei seg nå.

En annen svensk serie med engelsk innslag er forøvrig "Jordskott". Også der har en RR en birolle

jordskott_ep10_01.jpg?w=720&h=480

Om man liker "Midnattssol", så vil man sannsynligvis også like "Jordskott"

Netflix serien . Tjockare enn vatten. Figurerer en sånn lang defender sak

On 2017-5-16 at 8:07 PM, Jon O said:

Gul p38 i "Midnattssol" på nrk

_20170531_204643.JPG

Jordskott, svensk serie fra noen år tilbake. En hvit Range Rover classic