Gå til innhold

Hvilke Filmer Finnes Det Land Rovere I


RogalandRover

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
  • Svar 1k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • 1 måned senere...

Killing Season med John Travolta & Robert De Niro

 

 

vlcsnap-2014-04-04-16h19m29s151.png

vlcsnap-2014-04-04-17h03m56s194.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Var på kino i kveld og tok en film på måfå. Glassdukkene. Norsk film fra Troms og Finnmark. Elendig valg. Skulle tro skuespillerene var hentet inn fra Rema i Bodø. Alle unntatt en Defender som hadde en viktig birolle og som stadig var på lerretet. En 110 County, 300/200 TDI. Og den hadde LRF-klistremerke på bakruta! Noen her som har leid ut vogna som skuespiller? :)

Endret av stianthr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Ikke film, men årets TV-happening (?) i kveld: eurovision song contest... melodi grand prix... mgp 2014...

 

et par Defendere ble observert under introen til et par land, deriblant Island (selvsagt).

 

Regner med at absolutt alle var klistret til skjermen i kveld... :lol:

 

Bilder fra Island og San Marino:

defender-island-mgp2014.jpg

defender-sanmarino-mgp2014.jpg

Endret av Stig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

NRK hadde for mange år sia en thriller av en spennings serie, om 4-5 stykker av lett blanding dansk, svensk og Norske menn

som kjørte en Mørk grønn LR 110 seriebil tror jeg det var. serien starta i Danmark og endte til slutt i nordnorge en plass etter litt diverse avstikkerer her å der i Norge Sverige og finland. husker dansken ble forgifta med noe samiske urter av ene som var med på bilturen

 

Hva het den serien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Sitt akkurat å ser litt på Snabba Cash deluxe..... der er det noen LR defendere med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var på biltilsynet i dag for å registrere bilen, snakket jeg med en hyggelig fyr "bak kassa". Han skrev inn reg.nummeret på bilen, og så.......å ja en sånn Land Rover. Det husker jeg fra serien Daktari. :)

 

 

274.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...