Gå til innhold

2x range rover p38 selges samlet


Arnulf

Anbefalte innlegg

Har to biler stående i gården her som jeg skulle vært kvitt.

Selges helst samlet med et hav av deler.

Begge bilene er komplette. Det er endel ekstra deler.

Den blå har motoren på verkstedgulvet. Ny kam, løfter etc. Bilen står på spiralfjører og er klar for montering av motor. Eieren en kompis av meg, han har fått kreft og orker ikke mer p38.

 

Den andre er en svart bil med noe som Gjør at den er ujevn på tomgang. Den har tourquemaks kam. Arnott belger, nylig byttet becm. Alle bremser nye, dempere nye, maf ny, radiator ny, dan adapter til blaupunkt radio

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye bremser på den blå også, luftfjæring følger med.

 

Masse er gjort med begge bilene, begge trenger stell for å bli brukbare.

 

Selges samlet, 25000? Bør være ok pris, vi vurderte å selge dem i deler, men det er om å gjøre å få dem bort nå.

 

Befinner seg på HØNEFOSS 

92618819

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den blå er en 1994 mod hengervekt er oppdatert til 3500kg i vongkort (vet ikke hvorfor det ikke sto orginalt men er uansett rettet)

den svarte tror jeg er 96-97 ikke helt sikkert men  er samme motor som i min så er værtfal ikke 99+mod 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...