Gå til innhold

LED BAR


Mr. Meli

Anbefalte innlegg

Morn godtfolk!

skal snart oppover Østerdalen i vinterferien og har ikke noe som helst ekstralys på maskineriet.

 

Har dere no erfaring av hva som helst av lys jeg burde ha, og hvor det er rimeligst å handle.

Er 18 år og tjener lærlinglønn så pris betyr litt, men vil helst ikke ovestige 6000,-

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk finn.no

 

Se hva slags ekstralys som er innenfor ditt budsjett. Her kan du også gjøre god og hyggelig handel.

 

Er du usikker på merke, kvalitet eller lovlighet gir vel Google mange svar. Eventuelt spør her i tråden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk først ut hvor mange volt du har ut på hovedlysene.

Et lysforsterkersett fra Biltema koster lite og forbedrer veldig mye mer enn du tror.

Sannsynligvis får du best lys og mest for penga med Kinavare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ett par PIAA lykter som tar H4 pærer (kjøre og fjernlys) som du kan få kjøpe billig. Ga veldig bra lys selv med vanlig Biltema pærer. 

Var litt store for min smak :)

 

Følger med hvite lyktebeskyttere.

 

Ligger under deler til salgs et sted :)

 

Led gir bra lys i kort avstand så du må nok opp i pris hvis du skal ha noe som duger bedre enn xenon

Endret av motom
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatt i betraktning fartsgrensene i dette landet er det ikke veldig interessant med lys veldig langt fram.

Og så svingene,da.

Men klart opplyst vei,skau,fjell,elg,osv  i god bredde foran bilen liker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.1.2018 den 23.27, motom skrev:

Jeg har ett par PIAA lykter som tar H4 pærer (kjøre og fjernlys) som du kan få kjøpe billig. Ga veldig bra lys selv med vanlig Biltema pærer. 

Var litt store for min smak :)

 

Følger med hvite lyktebeskyttere.

 

Ligger under deler til salgs et sted :)

 

Led gir bra lys i kort avstand så du må nok opp i pris hvis du skal ha noe som duger bedre enn xenon

hei. fant ikke PIAA lyktene du ambefalte på (deler til sags) jeg har kjøpt meg en led bar 200w m/ 21 000 lumen som skal monteres etterpå. Finner ut da om jeg trenger no mere lys til (bredden)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, joran skrev:

Har en ledbjelke kjøpt på eBay, ca 280w, beste lyset jeg har hatt. Tror jeg betalte rundt 1300,-

men har du ekstra batteri i bilen eller går det greit å koble rett på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, joran skrev:

Har ikke ekstra batteri, går fint uten 

Men jeg har en forsterker til anlegg og en sub med forsterker i. 30ampere sikring til sub og 40 til forsterker. Burde jeg tenke på ekstra batteri da om jeg monterer 200w bjelke til?

Endret av Mr. Meli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det går fint uten,  hadde på den forrige bilen haugevis med lys, + bruk av vinsje og det gitt bra. Men er jo kjekt med ekstra batteri kapasitet også, men ikke nødvendig vil jeg tror i ditt tilfelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.1.2018 den 13.18, joran skrev:

Jeg tror det går fint uten,  hadde på den forrige bilen haugevis med lys, + bruk av vinsje og det gitt bra. Men er jo kjekt med ekstra batteri kapasitet også, men ikke nødvendig vil jeg tror i ditt tilfelle.

Okei, mange takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et godt tilbud!, håper det er kvalitets lamper og ikke en falsk høy ordinære pris.  Har sett eksempel på butikker som skryter på seg super tilbud, men i realiteten selger varer som koster tilnærmet ingenting på f.eks ebay. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...