Gå til innhold

Treff på lokalet, Gressvik i Fredrikstad


magnes

Anbefalte innlegg

Henger meg på med takk for trivelig lag. Mye nyttig info om prosjekt Den lille svarte spes.  fra Ronny og Gaute - takker! 

Etter gjennomgang av papirer viser det seg å være en ekte svensksolgt - 58 88, avregistgrert som liten lastebil i 73 og reg. som A-traktor.

 

Optimisme og iver ( større enn kunnskapen :) ) + info om opphav, gjør at det er på sin plass med et navnebytte.

Det nye navnet, når skilt er på plass blir Svenske-Bärtha.:)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hrmph, jeg bor en liten kilometer unna, og når det endelig skjer noe LR-relatert i nærmiljøet så må jeg jobbe akkurat den helga...

Og vafler er det beste jeg vet... Jaja, får ta det igjen ved en senere anledning.

 

JE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, magnes skrev:

Kan godt dra i gang noe fast!

Isåfall:.Trenger innspill på hyppighet, hvilke dag,eller kveld i uka/ helg som passer.

Kan også brukes som start/ stopp for turer/greenlaning

Magne.

 

 

Fanden og, på feil side av fjorden...igjen :(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, magnes skrev:

Terje:)).

Du må jo selvfølgelig ta med den flotte camperen din, på tur over fjorden

Plass til den finner vi.Har og ledig plass i campingvogna her hjemme,dersom du vil ha med familien.

 

Det hadde vært veldig kjekt å få til en gang. Vi får se hva tiden bringer. Følger med på hva dere bestemmer i alle fall :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.1.2018 den 11.34, magnes skrev:

Kan godt dra i gang noe fast!

Isåfall:.Trenger innspill på hyppighet, hvilke dag,eller kveld i uka/ helg som passer.

Kan også brukes som start/ stopp for turer/greenlaning

Magne.

 

 

Nå var jeg på jobb når ur-møtet ble holdt, men jeg kommer gjerne om det blir arrangert flere ganger. Uke eller helg er det vel stor variasjon på i miljøet, for meg så passer det/passer det ikke på omtrent alle dager. Dette grunnet hyperaktiv turnus. Hva med hver andre måned minus sommerferie? Det skulle gi 4 møter i året +/-? Er noe som heter "always leave them wanting more"^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har eg opprettet ei privat gruppe Land-Rover treff Onsøy,på messenger, for å nå kjapp ut til dei som har lyst å komme. Send evt PM til meg  med navn så legger eg deg til, eller kona di, eller sekretæren dersom du ikke har messenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.1.2018 den 17.53, telindnor skrev:

 

Det hadde vært veldig kjekt å få til en gang. Vi får se hva tiden bringer. Følger med på hva dere bestemmer i alle fall :)

 

 

Ehhmmm, får vi fortsatt noe info her på siden tro, eller må vi evt være medlem av det hemmelige :huh:

Jeg må jo ha noen ukers varsel skal jeg rekke frem med Camperen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, telindnor skrev:

 

Ehhmmm, får vi fortsatt noe info her på siden tro, eller må vi evt være medlem av det hemmelige :huh:

Jeg må jo ha noen ukers varsel skal jeg rekke frem med Camperen....

:) Eg sender ut info på Messenger ihvertfall. Er ikke så veldig hemmelig, tester bare om det funker  sånn.

Skal bli artig å se Camperen :)

  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...