Gå til innhold

Vestby Kaffetreff 2018


Kjetil

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...

Så har vi kommet til årets første vår måned, den 10 Mars kl 14 00 treffes vi på Marche i Vestby. Nå har vi fått tilbake det gamle langbordet. Der møtes vi over en koppkaffekoppogengodprat.

 

 

Hilsensveiserustnilsen

Endret av Kjetil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det spennende åre 2000, startet vi Vestby kaffertreff det vil si vi startet for 18 år siden med kaffetreff i Vestby, vi har formet oss under veis. Seriebil treffet  og Range Rover special er et resultat av menge år i kalenderen. Vi er mange som  samles rundt langbordet og deler meninger og erfaringer. Vi er gamle veteraner og nybegynnere, alle er velkommen. Nå for tiden er det Land Rover Puma som viser seg frem, mange fine og tøffe utgaver der. Selv jobber jeg med en gammel Range Rover V8 som blir min treffbil.

Takker for oppmøtet til dere alle, og velkommen igjen.

 

Hilsenkjetilsomserpåhopprenikollen.

Endret av Kjetil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Lørdag 14 April er det kaffetreff i Vestby. Vi samles utenfor veikroa til det som ser ut til å bli strålende vår vær.

Oppmøte kl 14 00 og avslutter kl 16 00, men det er alltid noen som kommer før og blir en stund etter.

 

Hilsenlaktpåsommerdekknilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 4 uker senere...

Lørdag 9 Juni kl 14 00 er det kaffetreff i Vestby. Dette er et tilbud til dem som ikke har tid til å dra til Gladskogen denne helgen.

 

Vi kan love fint vær, panser løft og dekk sparking. 

 

Hilsendefenderpumanilsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi i ledelsen, det vil si meg, er strålende fornøyd med dagens opp møte her i Vestby. Det ble mange biler og oppmøte kan kategoriseres som svært vellykket. Vi kan nevne besøkende fra Notodden, Bærum, Siggerud, Oslo, Skiptvet, Moss og Krokstad. Kan det bli bedre?

 

HilsenNilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎10‎.‎06‎.‎2018 den 21.08, gautes skrev:

Grattis med pusen , hr Nilsen.

Takk for det Gaute. Må si jeg er fornøyd med bilen. Og at den er kjøpt lokalt her (Fr stad) er en grei løsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Da inviteres det til kaffetreff i Vestby lørdag 14 Juli. Vi treffes på Marche kl 14 00. Der vil pusen og jeg stille oss opp til offentlig beskuelse og glede i sammen med alle dere andre.

Dette blir tett opp til landstreffet i Lærdal, men satser på at noen har tid.

 

Hilsenpusenognilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker så mye for dagens oppmøte her på kaffetreffet i Vestby. Så sender jeg en takk til dere som startet årets landstreff med avreise fra oss, god tur til dere og god sommer til alle dere andre.

 

Hilsenpussomdrarpåonsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Nå må vi nok finne nytt sted for kaffe. Det var vel snakk om en engelskmann nede i sentrum som ville ha oss der? 

 

 

 

 

Hvis du ikke abonnerer så er kortversjonen at de har lagt ned og blir burgersjappe. 

 

 

https://www.oblad.no/vestby/nyhet/burger-king/her-blir-det-burger-king-for-jul/s/5-68-450019

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan hende treffet må flytte. Syns vi skal se an litt. Foreløpig blir det å treffes på gamle Marche  i August. Jeg vil ta en prat med Vestby hyttepark og se om vi kan få til noe der også. Skal også se nærmere på lokalet til kaffe sjappa i Vestby sentrum.

 

 

Hilsenkjetilpåleting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kjetil skrev:

Det kan hende treffet må flytte. Syns vi skal se an litt. Foreløpig blir det å treffes på gamle Marche  i August. 

Tror det er lurt med termos eller Cirkel K kopp. B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har ledelsen, det vil si meg, vert på befaring og funnet kaffe shop på Vestby torget som en fin plass å ha Vestby kaffetreff.

Kaffe shop ligger vedsiden av Vestby mølle, i hovedgata i Vestby. Så første kaffetreff her er lørdag 11 August kl 14 00 til 16 00.

 

Hilsentakkforhjelpennilsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer siste nytt om kaffetreffet.

 

The Coffee Shop på Vestby Torg er stedet for Vestby Kaffetreff. Vi må starte treffet kl 12 00 og må forlate lokalene kl 15 00

Da ønsker jeg nye og gamle medlemmer velkommen til de nye lokalene. Parkering er like utenfor der vi drikker kaffe .

 

HUSK OPPMØTE KL 12 00.

 

Hilsenkaffetørstnilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg snakket med eir av The  Coffee Shop. Han gir oss 15% avslag på det du måtte ønske å kjøpe der. Vi i avd Øst spanderer kaffen denne gangen. Vi får en pumpekanne med sort kaffe servert ved bordet. Blir den tom bestiller vi mer. Det vil bli stekt vafler til den som måtte ønske det. 

 

Hilsennilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...