lafterolf Skrevet 2. april 2018 Del Skrevet 2. april 2018 Om du har feil olje MÅ den byttes før videre feilsøk. Den blir umulig med feil olje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Per Steinar Skrevet 3. april 2018 Del Skrevet 3. april 2018 På 25.1.2018 den 20.09, yngveh skrev: Det gitteret vil eg ha! Kor fekk du tak i det, og korleis festa du det Eg har ikkje klappseter montert så det blir uproblematisk for min del. https://www.sp-4x4.com/product_p/vub500510bm.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Defensiv Skrevet 5. april 2018 Forfatter Del Skrevet 5. april 2018 Her kjem ei oppdatering og "avslutting" av denne tråden. Takk til alle som har komme med tips og innspel. Bilen er no på vegen og kjennest fin ut! Til dei ulike sakene: 1: Clutch og svinghjul vart bytta utan grunn, men deilig med alt som er gjort. Master og slave er og nye. Girkasse frå achcroft kom på døra etter ca 12 dagar. God service! Grunnen til at clutchen ikkje ville fungere til slutt var at clutch friksjon plata var snudd feil veg. (Utstikkeren skal mot motor) Fordelingskassa er den samme gamle og nyeoljen er blitt melkekvit. Betre enn forrige gang og ei gjennomkjøring til så er det nok bra. Har no fått eit nært og kjært forhold til kassa. Tung som faen å flytte på. Etter å ha flytta på den og montert den 3 gangar har eg fått ein viss følelse med korleis eg burde ha gjort det. Nummer ein er å ha eit gulv der jekker glir fram og tilbake og utan oppstikkande hinder som t.d. løftebukkvaier. 2. Bakruteu fekk eg frå Paddoc. Passa perfekt og lett å sette inn. Bremselys fungerar. 3. Når det gjeld farge og lakk.Har ikkje komme rundt til å flikke rust ennå. 4. Eg lurker litt på korleis det var å bestille delar frå England. Dette var uproblematisk og overraskande billig frakt. 5. Nakkestøtteproblemet har eg løyst med hundegitter frå paddock. Dette passar ok (det svevar litt høgt over bakken). Skal bruke vinkelsliper og kutte litt i nettingen for å få inn ski og slikt når eg har lagt ned seta. 6. Når det gjeld sidevendte seter er eg fortsatt på utkikk etter ei løysing som bygger minst mogeleg når dei ikkje er i bruk. 7. Bolten i luftelukene over panser er no skifta med rustfritt. Merkeleg nok var dei nye 4 mm for lange. Ingen problem, men verdt å merke seg. 8. Skistativ. Eg. vil sveise ein variant av dette og henge på reservehjulopphenget 8. 9. Har etter kvart fått litt oversikt over oljer o.l. som skal av og på denne bilen. Men skulle ynskje meg ei oversikt som var enkel grei og kunne printast for å ligge i chubbyboksen til "evig" tid. 10. Forumet her er heilt tipp topp. Takk for hjelpa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gautes Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Hvit og svart olje på girkasser tyder på vann i olje og varmkjørt olje. Begge deler skyldes oftest for dårlig vedlikehold. Sjekk også aksler for oljer og CV-fett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Defensiv Skrevet 5. april 2018 Forfatter Del Skrevet 5. april 2018 Har fått sjekka rundt omkring med olje og smørj, ser ok ut. Har litt lekkasje frå topp. Har ikkje merka det på peilinga, men det viser blir litt grisete. Neste prosjekt er nye toppakning, demperar framme og ein lekkasje på venstre pokal. Etter det håpar eg på at det kun blir lett vedlikehald, dekkskifte og finpuss i lange tider. Legg ved eit stemningsbilete: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pederover Skrevet 10. april 2019 Del Skrevet 10. april 2019 Korleis gjekk dette..? Eit år sidan no. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peik Skrevet 10. april 2019 Del Skrevet 10. april 2019 (endret) Tviler på at det er lov å ha passasjerer på de bakerste setene om du har gitter midt i bilen (rømningsmuligheter ved ulykke). For å få bedre bagasjeplass kan du ta ut 2/3 av andre seterad. Da får ca 2 m lang lastelengde og kan også legge inn en madrass for overnatting. Raskt å montere inn igjen seter ved behov. Halvgitter fra 90 varebil kunne vært en løsning for å få lange ting inn i bilen. Vannfast kryssfinér kan også være et alternativ til bakvindu. Slipper hissige Audi xenonlys i nakken... Avbildet bil har "hjemmelagde" bakseter for å tilfredsstille innvendige fri høyde krav til minibuss som denne ble registrert som i 1998. Endret 10. april 2019 av Peik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Defensiv Skrevet 24. april 2019 Forfatter Del Skrevet 24. april 2019 Ja no er det gått eit år. Bilen har oppført seg eksemplarisk (litt styr med viskarmotor) men eg blir berre meir og meir glad i den. Har aldri hatt ein bil med så mykje eigarglede (muligens min fyrste bil - svensk herregårdsvogn). Nye demperar og fjører har gjort den mykje betre på veg. Sjølv med tung last. Kjører ganske ofte med 6-8 utvaksne mannfolk ombord og utstyr på taket. Den dreg tung hengar som ein draum og drivstofforbruket er heilt ok. Litt mykje røyk når eg bremser på kald motor. Nokon tips? Peik - dei benkane var fine. blir nok ein kopi av dei! Gitteret fjernar eg kjapt når eg har folk i hundeavdelinga. Men til dagleg bruk er det montert. Kjekt med ein illusjon om nakkestøtte. Skistativ har blitt forkasta fordi det fungerer så fint å ha alt på taket. Der blir det mindre skit og salt på ski også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.