Gå til innhold

Jordetreff 13.01.18 Jevnaker


jermundpr

Anbefalte innlegg

Nå som det er litt snø håper vi på å kunne invitere til jordetreff på Jevnaker lørdag 13.01, begynner å bli en stund siden sist nå. ;)  Har 2 jorder vi kan kjøre på, med variert helling. Er ikke riktig så mye snø som det har vært på tidligere treff, men det er is under snøen så man kan fint finne en bakke å teste bilen sin på. :)  Det vil bli fyrt opp bål, så ta med mat, drikke, stoler og alt annet man skulle trenge..  Tok et par bilder fra en testrunde i kveld med D2`n, blir nok litt mer snø også siden det skal snø i morgen B) På det nederste jordet er det muligheter for at det er litt bløtt enkelte plasser, så ta gjerne litt hensyn til det siden det er et jorde med gras ;) Har ikke noe fast klokkeslett, jeg vil være der relativt tidlig for å gjøre klart bål osv :)

IMG_20180103_191204420.jpg

 

IMG_20180103_191414416.jpg

 

 

kart   Olumslinna 191, 3520 Jevnaker

NB: husk at all kjøring skjer på eget ansvar :) 

Endret av jermundpr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har neppe hilst på gutta mine, Gaute. :lol:

 

Skal i hvert fall prøve å få med meg minstemann. Han er det fortsatt mulig å overtale til ett og annet. 14-åringen skal bare ha penger for alt, så det vet jeg ikke om jeg gidder. :rolleyes::D

 

(Men de gliste da de fikk sitte baki toppløs seriebil. Hvis ikke hadde jeg krevd DNA-prøver ...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Frode Haaland skrev:

Ka farsken! Både Elverdalen, Grenland og jordetreff kræsje med hhv familie og jobb??? Verden er bare vond og vanskelig. Og inneholder PKK. :(

 

Kjenner meg godt igjen. Er mange ganger det har kræsjet med andre ting for meg også. Denne gangen, ser det ut som det kan passe for meg, så har lyst til å ta meg en tur. Men er usikker på om jeg kommer til å kjøre på grunn av dårlige vinterdekk (og "feil" merke).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, LANDreas skrev:

Du har neppe hilst på gutta mine, Gaute. :lol:

 

Skal i hvert fall prøve å få med meg minstemann. Han er det fortsatt mulig å overtale til ett og annet. 14-åringen skal bare ha penger for alt, så det vet jeg ikke om jeg gidder. :rolleyes::D

 

(Men de gliste da de fikk sitte baki toppløs seriebil. Hvis ikke hadde jeg krevd DNA-prøver ...)

 

Jeg skal være forsiktig med å belære andre, men jeg TROR det kan være et spørsmål om oppdragelse og disiplin Landreas .

Fælt å si det, men likevel: jeg tror heller min hadde BETALT for å få være med, enn motsatt:

 

Noen eksempler på GOD barneoppdragelse vedlegges. Med rett oppdragelse og motivasjon blir barna så snille som vi foreldre bare vil  :)

IMAG1479.jpg

IMAG1486.jpg

IMG_20150701_144410.jpg

IMG_20150712_111050.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, LANDreas skrev:

Du har neppe hilst på gutta mine, Gaute. :lol:

 

Skal i hvert fall prøve å få med meg minstemann. Han er det fortsatt mulig å overtale til ett og annet. 14-åringen skal bare ha penger for alt, så det vet jeg ikke om jeg gidder. :rolleyes::D

 

(Men de gliste da de fikk sitte baki toppløs seriebil. Hvis ikke hadde jeg krevd DNA-prøver ...)

 

Og så solgte du den.

Som man reder osv.:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, sånn. Så snakker vi ikke mer om det, Gaute. :rolleyes:

 

Bor i by’n jeg vettu, Espen, så mine sønner blir nok sånne metroseksuelle jålebukker. De kommer nok aldri til å vite hva møkk under negla er, og blir nok mer opptatt av interiør, hva de skal ha på seg og hvordan sveisen ligger. :lol:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, LANDreas skrev:

Jaja, sånn. Så snakker vi ikke mer om det, Gaute. :rolleyes:

 

Bor i by’n jeg vettu, Espen, så mine sønner blir nok sånne metroseksuelle jålebukker. De kommer nok aldri til å vite hva møkk under negla er, og blir nok mer opptatt av interiør, hva de skal ha på seg og hvordan sveisen ligger. :lol:

 

 

kan ikke skylde på at man bor i by. Bodd i by selv og er en unge av LR entustiast. Så klipp internett kabelen. 

 

Hvor er dette Jevnaker treffet? Håper jeg ikke er på jobb da det er noe som ofte dukker opp når det er spennende ting rundt omkring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her nede har dem ikke råd til salt på kommunestyrets julebord,langt mindre på veien, påstås det.

Jeg tar det med ro og ,som du vet, flytter meg når noen kommer seilende.:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...