Gå til innhold

RRC 1988 3.5 EFI injektorer


Kristian Kvart

Anbefalte innlegg

Hei, gummislangen mellom injector og fuel rail på Kaspers RRC er litt morken og svetter litt bensin...

Disse injectorene ser det ut som er litt vriene å få tak i.

Koblingen mellom injector og slange ser ut til å være en presset kobling ( den under slangeklemma på bildet), er det noen som har fått presset på nye slanger her ?

Eller er det noen som har andre gode råd til hva vi gjør her ?

 

 

 

Injector.jpg

Endret av Kristian Kvart
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, gautes skrev:

Har aldri erfart dette selv.

Kan det være en ide å fjerne presskoblingen og bruke slangeklemme når slangen er byttet?

 

Det fungerte bra Gaute. Litt vennlig overtaling med en Dremel så var presskoblingen av og der var det fine mothaker og bare å montere ny slange med klemmer :) . Det haster visst å få bilen på veien så da får nye O-ringer vente til en annen gang. 

6B50F445-363E-455F-945C-B056CBE4914F.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, har noen gode slanger liggende. 

 

Det slår meg igrunnen hver gang at med LR er det ikke noe vits å gå og grue. Det meste lar seg ordne og ofte langt lettere enn jeg tror :D.

Nå er bilen snart sammen igjen og klar for prøvetur. Forhåpentligvis uten bensinlekkasje nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...