Gå til innhold

200TDi servopumpe ønskes


dolomite

Anbefalte innlegg

Hei alle, og et riktig godt nytt år. :-)

 

Er det noen som har en brukbar servopumpe til en 200 TDi Disco (eller andre som har delenummer NTC8288 på pumpen).  Det er viktig at flensen for remhjul har same utseende som på bilde.  Jeg trenger strength tatt kun selve pumpen, men om det henger 'ting' på så er det helt greit.

 

Helge Rørvik

Randaberg

91598276

IMG_3949.JPG

IMG_3950.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går an å få av (og på..?) den flensen for remskiva også om det skulle bli nødvendig... jeg mener det var denne jeg brukte for å få det til å passe med remskiver til dynamoen da jeg satte 200Di i seriebilen.. så hvis ingen andre finner pumpa har jeg en til overs uten flens...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv flere pumper men alle har et annet hullbilde og andre dimensjoner på flensen for reimhjulet.  ..og reimhjulet MÅ jeg beholde siden det også driver dynamoen, lenger opp I motorrommmet.. :(

IMG_3951.JPG

IMG_3952.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant denne liggende her hos meg. Klarte ikke å lese noe delenummer, men den kommer fra en Disco 200tdi  -90. Virket når den ble demontert. Dobbel reimskive.

Kan om det ønskes, forsøke å skru av reimskive for å se hvordan flensen ser ut, men tipper den er lik.

2018-01-05 08.01.17.jpg2018-01-05 08.01.04.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for at du har tatt deg tid med å lete.. :-) 

 

Det ser ut til å være den same pumpa som jeg trenger. 

 

Har du tenkt på en pris?  Har du Vipps?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...