Gå til innhold

Testbook / Faultmate / Autologic


Aleks.J

Anbefalte innlegg

Hvor i Hordaland bor du?

 

RR Classic er vel ikke det som først påkaller behov for slike diagnose systemer hos meg.

Er stort sett P38, RR Sport, L322 og nyere som har behov for det.

Har du hørt med lokalt verksted med f.eks Bosch diagnose om de kan gjøre ett forsøk?

Eventuelt Sandven Service (Merkeverksted) eller OEC Autoservice i Bergen.

 

Hawkeye oppgir ikke Airbag modul som et lesbart alternativ for Deres system.

Fra sesifikasjoner for Hawkeye Total: Range Rover Classic Petrol EMS 1990 - 1995 14CUX X X X X 14CUX (BA 5084)

Lynx gir heller ikke dette som et alternativ.

BBS ser jeg har dette i speken for MSV-2, så da er vel det eneste farbare vei om du skal kjøpe diagnose verktøy selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar

 

Tenkte å kjøpe BBS Faultmate-MSV nano pakke til nyttår (har laptop, trenger kun kabel for denne (3 polet firkantet kontakt) og software for TRW MPS 1),

Kan ikke kjøre til Oec eller Sandven hver eneste gang batteriet kobles ut / flatt.

Oec hadde problemer med sin Testbook da jeg var inne sist.

 

Får muligens fatt i en gammel Testbook T1, men det er ikke sikkert.

Må iaf ta ørten backuper av harddisken og sikkert lodde nye kondensatorer på gamle greiene.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...