Gå til innhold

suzuki 4,5 hk ca sein 80 talls ubetydelig kjørt påhengsmotor


svalbard

Anbefalte innlegg

har stådt lagra inne lenge lenge bensitank oppå,motor har stådt men bensin som har blitt gull og gammel trenger en rens har gnist positift,,,,,,, den  selges for 1000 kr må hentes på toten god jul alle sammen fra skogen mvh Reidar den kan hentes når du vil men må da bet har litt litte kr tæl jul je blush,,,,,,så vis det fins noen snille land rover folk der ute vær så snill å hjelp meg kona:wub: har vipps på sin tlf 97736117 påforhand takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men vær snill å ring meg eller sms meg på 99319923 så det ikke er flere på samme tid som kjøper og syns litt synd på meg da må je jo tilbake bet alle untatt den ene somblush forbarmer seg over meg nå i disse jule tider og blir ved motorn vh Reidar :rolleyes: alltid glad gutt prøver ivertfall vis je itte treffer på svindlere som får bet og før je henter,,,, og selger eller gjir det bort før je rekker å hente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ern solgt jula redda for meg :rolleyes:men trodde det var en helt annen person som burde få opp glugggggene men det skal fikses på en litt annen metode he he  god jul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...